coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوگل پیکسل 2 ایکس ال تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ ال جی تولید کننده این مدل خواهد بود

گوگل پیکسل 2 ایکس ال تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ ال جی تولید کننده این مدل خواهد بودمشخصات گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال به تازگی در FCC رخ نشان داده است؛ این مشخصات تایید می کنند که کمپانی ال جی الکترونیکس تولید کننده نهایی این مدل خواهد بود.

ماه گذشته شاهد بودیم که گوشی گوگل پیکسل 2 تاییدیه FCCرا بدست آورد؛ در لیست مشخصات آمده بود که این موبایل به اندروید 8.0.1 نوقا مجهز شده و با قابلیت فریم حساس به فشار Active Edge همراه می شود. امروز نیز مشخصات نسخه بزرگ تر یعنی گوگل پیکسل 2 ایکس ال توانست تاییدیه آژانس قانونگذاری آمریکا را بدست آورد؛ انتشار این لیست تایید می کند که کمپانی ال جی وظیفه تولید این مدل را به عهده خواهد داشت.

فاکتورهای زیادی هستند که ثابت می کنند این موبایل همان گوشی گوگل پیکسل 2 ایکسل ال است. اول از همه اینکه آیدی اصلی FCC در ین مدل با حرف G مشخص شده است؛ کمپانی اچ تی سی که تولید کننده گوشی های سال گذشته و نسخه کوچکتر امسال است نیز همین روند را طی کرده بود.

آیدی FCC پیکسل 2 که توسط اچ تی سی ساخته می شود، با شماره G011A مشخص شده؛ عدم حضور G011B احتمالا نشاندهنده نسخه بزرگ تر با نام ماسکی بوده که تولید آن کنسل شده است.

شایعات همچنین مدعی هستند که فریم حساس به فشار در نسخه بزرگ تر گوگل پیکسل 2 ایکس ال نیز وجود داشته و حاشیه های آن همانند گوشی های ال جی بسیار باریک است.

کمپانی گوگل اخیرا به انتشار یک بیلبورد از برگزاری یک رویداد در 12 مهر (4 اکتبر) خبر داد.

.

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر