coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیفون 10 تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ به عرضه رسمی نزدیک هستیم!

آیفون 10 تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ به عرضه رسمی نزدیک هستیم!گوشی آیفون 10 اپل به تازگی تاییدیه FCC را کسب کرده است. این تاییدیه پس از رونمایی و معرفی رسمی این دستگاه هوشمند صادر شده است.

زمانی که گوشی آیفون 10 (iPhone X) رونمایی شد، شایعات و اخبار حاکی از آن بودند که این موبایل بعد از گوشی های آیفون 8 و 8 پلاس عرضه می شود. به همین دلیل نیز دریافت تاییدیه FCC در این زمان چندان دور از ذهن نیست.

تاییدیه FCC زمانی صادر می شود که شرکت ها بخواهند گوشی های خود را در بازار آمریکا عرضه کنند؛ بنابراین، گوشی آیفون 10 اپل رسما می تواند در آمریکا به فروش برسد. جدیدترین پرچمدار اپل از تاریخ 12 آبان (3 نوامبر) رسما عرضه شده و پیش فروش آن از اواخر ماه مهر آغاز می شود.

اگر قصد خرید آیفون 10 اپل را دارید، پیشنهاد می کنیم که سریع تر اقدام کنید. اخبار حاکی از آن هستند که این موبایل در تعداد محدودی تولید شده و به سادگی در دسترس کاربران جهانی قرار نمی گیرد. تحلیلگران مدعی هستند که بخشی از توزیع این پرچمدار اپل به نیمه اول سال 2018 موکول خواهد شد.

برخی گزارشات اعلام کرده اند که دلیل تاخیر در تولید این موبایل، محدودیت در منابع نمایشگرهای اولد است؛ برخی نیز از دشواری روند تولید دوربین ترودپث (True Depth) خبر داده اند. در حال حاضر هیچ خبری به صورت رسمی از طرف اپل تایید نشده است.

.

منبع: ubergizmo

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر