coinex
راهنمای خرید تکراتو

اندازه گلکسی اس 9 با انتشار طرح شماتیک آن آشکار شد؛ آیا این اندازه‌ها واقعی است؟

اندازه گلکسی اس 9 با انتشار طرح شماتیک آن آشکار شد؛ آیا این اندازه‌ها واقعی است؟
گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) پرچمدار 2018 سامسونگ است که به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد. اکنون با انتشار طرحی شماتیک، اندازه گلکسی اس 9 آشکار شد.

چند ساعت قبل، طرحی شماتیک از گلکسی S9 سامسونگ در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شد. در این تصویر سایز این گوشی در جهات مختلف تعیین شده است.

طراحی، شبیه به آن چیزی است که تاکنون درباره این دستگاه منتشر شده و به نوعی شایعات گذشته را تایید می‌کند.

اندازه گلکسی اس 9

گلکسی اس 9 سامسونگ بر اساس این اسکیس طراحی، دارای 147.63 میلی‌متر درازا، 68.69 میلی‌متر پهنا و 8.41 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت، البته به استثنای ماژول دوربین که به علت برآمدگی آن، در این منطقه ضخامت دستگاه 8.76 میلی‌متر است.

شایعات زیادی حاکی از آن است که اندازه نمایشگر گلکسی اس 9 درست به مانند مدل S8 بوده و به صورت مورب 5.8 اینچ است. به نظر می‌رسد که حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش حتی از نسل قبل هم کمتر شده باشد، اس 8 در اندازه‌های 148.9 در 68.1 در 8 میلی‌متر گسترده شده است.

با اینکه این خبر نشان می دهد که سامسونگ گلکسی اس 9 کمی ضخیم‌تر از مدل اس 8 خواهد بود؛ اما دقیقا علت آن مشخص نیست. البته منبع این خبر معتقد است که احتمالا با وجود اختلاف در ضخامت این دو گوشی، باتری گلکسی اس 9 باید بزرگتر از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت در مدل گلکسی اس 8 باشد. این موضوع تا حدودی قابل قبول است.

بر اساس شایعات گذشته، نسبت تصویر در صفحه نمایش به بدنه در گوشی گلکسی S9 بیشتر از نسل قبل بوده و به حدود 90 درصد می رسد.


بیشتر بخوانید:  بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


طراحی نیز تقریبا گویای چنین چیزی است، البته اندروید هدلاینز معتقد است که این اندازه‌ها برای پرچمدار 2018 سامسونگ نمی‌تواند حقیقت داشته باشد، هرچند که اندازه صفحه نمایش، همان 5.8 اینچ خواهد بود!

شایعات زیادی حاکی از آن است که اندازه نمایشگر گلکسی اس 9 درست به مانند مدل S8 بوده و به صورت مورب 5.8 اینچ است

به استثنای حاشیه‌های باریک‌تر در اس 9 و البته پردازنده قوی‌تر، به نظر نمی‌رسد که این دستگاه ویژگی چندانی نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. درواقع می‌توان گفت که با یک گلکسی اس 8 پیشرفته‌تر سروکار خواهیم داشت.

این موضوع در گلکسی اس 9 پلاس ممکن است که بیشتر نمود پیدا کند؛ چرا که گفته می‌شود، مدل بزرگتر اس 9 احتمالا تنها مدل از سری گلکسی S در سال 2018 است که با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد.

محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در گوشی‌های گلکسی S9 به نظر می‌رسد که به زیر ماژول دوربین منتقل خواهد شد و بنابراین سامسونگ به شکایت آن عده که می‌گفتند به دلیل موقعیت سنسور اثر انگشت در کنار دوربین اس 8، لنز دوربین اکثرا کثیف بوده و پر از لکه می‌شود، پاسخ داده خواهد شد.

اما جالب اینجاست که این موقعیت قرارگیری سنسور اثر انگشت با آن چیزی که از اسکرین شات برنامه سلامت سامسونگ به بیرون درز کرده، مغایرت دارد. در آن تصویر (می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید)، نشان داده شده است که سنسور در همان موقعیت قرار دارد، منتها کمی به گوشی پنل پشتی نقل مکان خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:  حسگر اثر انگشت گلکسی اس ۹ در کجای دستگاه قرار می‌گیرد


در هر صورت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شده و احتمالا در اوایل بهار راهی بازارهای جهانی شوند. قبل از آن تاریخ اندازه گلکسی اس 9 به طور دقیق مشخص خواهد شد، فعلا آن را چندان جدی تلقی نکنید!

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر