coinex
راهنمای خرید تکراتو

قوانین حریم خصوصی فیس بوک تغییر می کند؛ تلاش برای شفاف سازی فعالیت ها

رسوایی فاجعه بار کمبریج آنالیتیکا، باعث تغییر قوانین حریم خصوصی فیس بوک شد. فیسبوک برای بازگرداندن حیثیت از دست رفته اش در تلاش است.

به گزارش تکراتو، هفته گذشته این غول شبکه های اجتماعی صفحه تنظیمات خود را مجددا از نو طراحی کرد. هدف آنها از این امر این بود که کاربران کنترل بهتری روی اطلاعات جمع آوری شده توسط این سرویس داشته باشند. اکنون فیس بوک در تلاش است تا این مشکل را از بیخ و بن حل کند.


بیشتر بخوانید: رسوایی فیسبوک ادامه دارد؛ ذخیره ویدئوهای منتشر نشده کاربران!


اعمال تغییر در قوانین حریم خصوصی فیس بوک

برای رسیدن به این هدف، فیسبوک قوانین استفاده از سرویس ها و قوانین مرتبط با جمع آوری دیتای خود را مجددا از نو نوشته تا بسیاری از ابهامات موجود در قوانین استفاده قبلی برطرف شود. قوانین استفاده جدید فیسبوک به طرز قابل توجهی طولانی تر هستند و در آن جزئیات بیشتری نسبت به نسخه قدیمی به چشم می خورد.


بیشتر بخوانید: افزایش بی اعتمادی کاربران به فیس بوک ؛ بررسی میزان محبوبیت فیس بوک


از مهم ترین تغییراتی که در قوانین استفاده جدید فیسبوک به وجود آمده، اشاره مستقیم به نام اینستاگرام است که در قوانین قدیمی چنین چیزی را شاهد نبودیم. در قوانین جدید بیش از ۳۰ مرتبه به کلمه اینستاگرام اشاره شده و اعلام گشته که ممکن است فیسبوک با رصد افرادی که در اینستاگرام فالو کرده اید، پیشنهاداتی در اپلیکیشن فیسبوک به شما ارائه کند.

البته با وجود اینکه این شبکه اجتماعی در تلاش است، حتی نوشتن قوانین حریم خصوصی فیس بوک به صورت جدید هم نمی تواند در کاهش نگرانی معترضان تکنیک های جمع آوری اطلاعات فیسبوک، تأثیر داشته باشد. البته همانطور که می دانید مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک به زودی در صحنه دادگاه حاضر خواهد شد تا در مورد اتهامات وارده به شرکتش پاسخگوی مراجع قضایی باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: recode

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر