coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت گیمینگ هواوی ؛ ساعتی هوشمند مخصوص بازی

ساعت گیمینگ هواوی در راه است. این کمپانی به تازگی پتنت جدیدی را برای ساعت‌ هوشمند مخصوص گیم خود ثبت کرده است.

به گزارش تکراتو، به نظر می رسد که هواوی قصد دارد به سمت تولید چنین محصولاتی پیش برود. البته این شرکت پیش از این نیز دو گجت از سری ساعت‌های هوشمند خود یعنی هوای واچ ۱ و ۲ را به بازار عرضه کرده است.

بنابراین ساعت گیمینگ هواوی قرار است سری سوم این گجت ها باشد که در آینده رونمایی خواهد شد. اما ساعت گیمینگ هواوی رویکرد و استفاده‌ی متفاوتی را هدف گرفته و آن امکان انجام بازی های رایانه ای با این ساعت است.


بیشتر بخوانید: رونمایی هواوی واچ ۲ در MWC 2017 تایید شد


عرضه ساعت گیمینگ هواوی

پتنت ساعت گیمینگ هواوی ادامه‌ای بر پتنت‌های قبلی این کمپانی است که در سال های‌ ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی منتشر شده و اطلاعات آنها را کامل کرده است. بنابراین می توان گفت که هواوی هر ساله ایده‌های جدیدی در این زمینه دارد  و سعی می کند رفته رفته توجه گیمر‌ها را به این گجت های جدید جلب کند.

اطلاعات ثبت شده در پتنت ساعت گیمینگ هواوی

این پتنت جدید ثبت شده ساعت هوشمندی را به نمایش می گذارد که می توان آن را از طریق یک بند هوشمند کنترل کرد. یعنی این بند قادر است اطلاعاتی را به ساعت منتقل کند و کاربر نیز می‌تواند با تغییر وضعیت بند ، از آن به عنوان یک کنترلر استفاده کند.

بنابراین کاربر می تواند پشت ماشینی آخرین مدل در یک بازی مسابقه‌ای بنشیند یا کاراکتری را در یک بازی اکشن اول شخص کنترل کند. در این پتنت همچنین قابلیت‌های گوناگونی مانند ضربه زدن، تکان دادن، چرخاندن و فشردن در نظر گرفته شده و می توان از بند یاد شده به عنوان یک کیبورد مجازی نیز بهره گرفت.

همچنین هواوی اعلام کرده که این بند فقط برای بازی‌ نیست بلکه با تعبیه شدن یک کلید روی آن در صورتی که ساعت یاد شده دارای دوربین باشد، می‌توان با آن سلفی گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر