coinex
راهنمای خرید تکراتو

واکنش وزیر ارتباطات به گفته های مدیرعامل سروش در مورد اختلال در این پیام رسان

مشکلات پیام رسان سروش که به دلیل اختلال در زیرساخت ایجاد شده بود، توسط مدیر این پیام رسان در یکی از شبکه های اجتماعی مطرح شد.

به گزارش تکراتو، چند روز پیش دو عدد از آی پی های پیام رسان سروش به دلیل اختلال در زیرساخت مسدود شده بود. به گفته مدیر این پیام رسان این مسئله باعث شد تا مشکلاتی برای آنها به وجود آید. در ادامه وزیر ارتباطات در مورد شائبه قطع خدمات زیرساختی به پیام رسان بومی سروش توضیح ارائه داد. برای خواندن مطالب بیشتری درباره این موضوع به لینک زیر مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: اختلال در پیام رسان سروش ؛ داستان مشکلات زیرساخت کشور از کجا شروع شد؟


واکنش وزیر ارتباطات به مشکلات پیام رسان سروش

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مشکلات پیام رسان سروش و صحبت های مدیر این پیام رسان بعد از به وجود آمدن این مشکل اعلام کرد که مدیر این پیام رسان به جای اینکه مشکل را به صورت فنی حل کند، موضوع را به عملیات روانی کشانده است.

وی ادامه داد که کشور دارای 5 پیام رسان بومی است که یکی از آنها مرتباً به جای اینکه مسئله را در جلسات فنی حل کند، بحث را به عملیات روانی می کشاند. این مسئله نه به سود آنهاست و نه کشور.

وی در ادامه صحبت های خود در مورد مشکلات پیام رسان سروش اضافه کرد که وزارت ارتباطات و اپراتورها در حال همکاری با پیام رسان های بومی هستند اما مدلی که این پیام رسان بومی در حال پیگیری مطالبات خود است، خیلی مرسوم نبوده و ایجاد ذهنیت منفی می کند.

آیا عدم همکاری وزارت ارتباطات با پیام رسان سروش واقعیت دارد؟

وزیر ارتباطات در ادامه به صحبت های مدیر این پیام رسان در مورد عدم همکاری وزارت ارتباطات با این پیام رسان اشاره کرد و تاکید کرد که اگر مشکلی وجود دارد باید منطقاً با استدلال و استناد، به زیرمجموعه های وزارت ارتباطات منتقل شود. به گفته وی از بین این 5 پیام رسان تنها یکی از آنها دارای ادعاهایی است و چون نتوانسته به ادعاهای خود برسد، شروع به پروپاگاندا کردن نموده است.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر