;
coinex

سری جدید کامپیوترهای اپل با نمایشگر تاچ ؛ اجرای نسخه ای متفاوت از IOS

سری جدید کامپیوترهای اپل با نمایشگر تاچ در راهند. این کامپیوترها دارای اسم رمز استار هستند که متمایز از سایر محصولات این کمپانی هستند.

به گزارش تکراتو، اپل در فکر ارائه محصولاتی جدید است که کاملا متمایز از محصولات کمپانی کوپرتینویی از جمله مک بوک و آیپد پرو است. این محصول نوعی کامپیوتر با نمایشگر تاچ است که قادر است نسخه ای متفاوت از iOS را اجرا کند.

کامپیوترهای اپل با نمایشگر تاچ

در گزارش منتشر شده توسط نشریه 9to5mac  شمایی کلی از این گجت به تصویر کشیده شده است. کامپیوترهای اپل با نمایشگر تاچ از درگاه سیم کارت، GPS  و قطب نما پشتیبانی می کنند و بدنه آنها نیز در برابر آب مقاوم است. تمامی این امکانات البته به دستگاهی شبیه به موبایل اشاره دارند.

اگر در ساخت کامپیوترهای اپل با نمایشگر تاچ ، پای EFI در بین باشد می توان گفت که این دستگاه یک نوت بوک با معماری ARM خواهد بود که احتمالا امکاناتی نظیر پشتیبانی از LTE برای آن در نظر گرفته شده است.

هم اکنون خبرهایی در رابطه با ساخت نمونه های اولیه از چنین محصولاتی توسط برخی از کارکنان اپل شنیده می شود. حتی خبر رسیده که این محصول احتمالا تا سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی می شود، اما بهتر است تا تایید شدن این خبر توسط اپل اندکی نسبت به آن تردید داشت زیرا هواداران این شرکت سال های زیادی است که منتظر عرضه یک مک بوک اقتصادی تازه هستند.

 

منبع: digitaltrends

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر