;
coinex

شرکت های وارد کننده تلفن همراه 45 میلیارد تومان تخلف کرده‌اند!

گزارش‌های موجود نشان از تخلف 45 میلیاردی شرکت های وارد کننده تلفن همراه دارد. این شرکت‌ها با وجود دریافت ارز دولتی گرانفروشی کرده‌اند.

به گزارش تکراتو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از شناسایی گرانفروشی ۲۴ شرکت وارد کننده گوشی تلفن همراه از مجموع ۴۰ شرکت فعال در این زمینه خبر داده است.

یدالله صادقی اظهار کرد که در زمینه تخلفات واردات موبایل بررسی‌هایی انجام شده است. تعدادی از شرکت های وارد کننده تلفن همراه ارز دولتی برای واردات دریافت کرده‌اند اما با این وجود اقدام به فروش کالای خود با ارز آزاد کرده‌اند.

بررسی تخلفات شرکت های وارد کننده تلفن همراه

پروند‌ی تعدادی از شرکت‌های وارد کننده گوشی تلفن همراه که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده ولی کالای خود را با نرخی بالاتر عرضه کرده‌اند، در حال بررسی است. پرونده ۲۴ شرکت که تخلف۴۵۰ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۶۶۹ هزارو ۵۲۷ ریالی داشته‌اند، برای صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شده است.

لازم به ذکر است که این اقدام با ایجاد گشت مشترک متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بانک مرکزی و سازمان حمایت صورت گرفته است.

از مجموع ۴۰ شرکتی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، پرونده ۲۴ شرکت به تعزیرات ارسال شده که از این تعداد ۳ شرکت از تخلفات مربوطه مبری شده و ۴ شرکت نیز هنوز کالاهایشان ترخیص نشده است.

بررسی‌ها در این مورد ادامه دارد و قرار است به پرونده‌ی متخلفین رسیدگی شود.

.

منبع: mizanonline

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر