;
coinex

عرضه گوشی جدید به بازار؛ گوشی ۱۵ تا ۲۵ درصد ارزان شد

قیمت تلفن همراه چیزی حدود 15 تا 20 درصد کاهش یافته است. عرضه گوشی جدید به بازار نیز اخباری در مورد تلفن‌های همراه است.

به گزارش تکراتو، رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل اعلام کرده که با کاهش سرعت جهشی نرخ ارز، قیمت گوشی موبایل در هفته جاری در بیشتر مدل‌ها بین ۱۵ تا ۲۵ درصد ارزان شده است.

عرضه گوشی جدید و کاهش قیمت‌ها

ابراهیم درستی به آخرین وضعیت بازار گوشی تلفن همراه در کشور اشاره کرد و تاکید نمود که هنوز گوشی‌های جدید به اندازه نیاز و تقاضای مردم به بازار عرضه نشده و امید است که با عرضه گوشی جدید وضعیت بازار تثبیت شود.

به گفته وی قیمت گوشی موبایل بر مبنای نرخ ارز تعیین می‌شود و هم اکنون با کاهش سرعت جهش نرخ ارز در کشور، بسیاری از مدل‌های گوشی موبایل در بازار با کاهش قیمت ۱۵ تا ۲۵ درصد مواجه شده‌اند.

درستی گفت که قرار است در هفته جاری وضعیت ۷۲۰ هزار گوشی تعلیق شده مشخص و این گوشی‌ها پس از قیمت‌گذاری، توزیع و وارد بازار شوند. رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه ادامه داد که این گوشی‌ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده و قرار است در کمیته متشکل از وزارت صمت و ارتباطات، برمبنای ارز نیمایی قیمت گذاری شوند.

همچنین ثبت و سفارش برای واردات گوشی نزدیک به ۲۰ روز است که آزاد شده و به این ترتیب پیش بینی می‌شود با عرضه گوشی جدید به بازار و نیز آزادسازی گوشی‌های توقیف شده، وضعیت بازار موبایل از هفته آینده به یک ثبات نسبی دست یابد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر