;
coinex

بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی ؛ دیگر نیازی به کلاس‌های نقاشی ندارید!

اگر به هنر نقاشی علاقمند هستید و در ترسیم و نقاشی مهارت دارید، این مطلب را بخوانید. در این مطلب بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی را معرفی کرده‌ایم.

ویرایشگرهای عکس بسیاری هستند که قابلیت تبدیل عکس به نقاشی، کارتون و کاریکاتور را دارند. اگر قصد دارید این اپلیکیشن ‌های جالب را بشناسید، تا انتهای این مقاله را بخوانید تا با بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی آشنا شوید.

کارتون‌ها بخشی غیرقابل انکار و جدایی ناپذیر از کودکی هستند و وقایع شاد گذشته را یادآوری می‌کنند، جدا از این که برای تماشا کردن هم بسیار زیبا هستند. امروزه فیلترهایی وجود دارد که به ما اجازه می‌دهند جهان را در حالت کارتونی و نقاشی ببینیم.

به این صورت که می‌توانید از خود و دوستانتان عکس بگیرید و آن را به کارتون تبدیل کنید. تصور کنید که شما به عنوان شخصیت کارتونی چگونه به نظر می‌رسید! اگر تصور آن برایتان سخت است، می‌توانید از لیست زیر یکی از برنامه‌ های کاربردی را انتخاب و کارایی آن را روی عکس خود امتحان کنید. این لیست شامل بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی اندروید و iOS  است. با تکراتو همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی جهان

برنامه تبدیل عکس به نقاشی  Pencil Sketch Filters for Pics

برنامه تبدیل عکس به نقاشی  Pencil Sketch Filters for Pics

Pencil Photo Sketch for Pics یک برنامه ویرایشگر حرفه‌ای طراحی است که با ایجاد طرح مداد از عکس‌ هایتان، شما را به یک هنرمند تبدیل می‌کند. در واقع، Pencil Photo Sketch یک برنامه عالی برای تبدیل عکس‌ های شما به طراحی با مداد یا طرح مداد رنگی است. تصویری را از گالری خود انتخاب کنید یا یک عکس با دوربین خود بگیرید تا اثر طرح مداد یا اثر نقاشی را ایجاد کنید.

این برنامه، به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی، به شما کمک می‌کند تا طرح‌های بسیار جذابی را بکشید و ترسیم جلوه‌های هنری مداد با فیلترهای شگفت انگیز طراحی را نیز به تصویر خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

Pencil Photo Sketch for Pics یکی از نامزدهای بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی برای آیفون و اندروید و دارای بیش از 60 فیلتر عالی و جذاب برای استفاده است. از ویژگی‌های کلیدی این نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی می‌توان به طراحی ساده رابط کاربری، قابلیت به اشتراک گذاری راحت با اینستاگرام، فیسبوک و دیگر رسانه‌های اجتماعی، ویرایش عکس با مداد رنگی، طرح مداد، شبح، نقاشی و بسیاری از جلوه‌های مداد برای عکس‌های شما یاد کرد.

برنامه تبدیل عکس به نقاشی Prisma Photo Editor

برنامه تبدیل عکس به نقاشی Prisma Photo Editor

در حال حاضر، 120 میلیون نفر از Prisma استفاده می‌کنند؛ اپلیکیشنی که عنوان برنامه سال 2016 را از آن خود کرده است! این ویرایشگر عکس قادر است عکس معمولی شما را به یک اثر هنری تبدیل کند. پریزما به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی، بیش از 300 فیلتر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فیلترها و سبک‌های جدید هم هر روز به این اپلیکیشن اضافه می شوند. توسط این اپلیکیشن قدرتمند می‌توانید به انجمن سازندگان آن بپیوندید، سایر کاربران Prisma را دنبال کنید و از آثار آن‌ها الهام بگیرید. در پریزما حتی می‌توانید با سازندگان تصاویر سرگرم کننده‌ای که پیدا می‌کنید، صحبت کنید.

برنامه تبدیل عکس به نقاشی Art Filters & Effects – Cool Art Photo Editor

برنامه تبدیل عکس به نقاشی Art Filters & Effects – Cool Art Photo Editor

این برنامه جالب که توسط CoolArt ارائه شده به شما این امکان را می‌دهد یک تصویر را به راحتی و به سرعت به حالت کارتونی تبدیل کنید. برای استفاده از این نرم افزار کافی است که یک تصویر را بارگذاری کنید و با یک ضربه، جلوه و افکت مورد نیاز را در آن اعمال کنید. خوب است بدانید که حدود 30 فیلتر در این برنامه وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر، اپلیکیشن Art Filters & Effects – Cool Art Photo Editor  با 10 میلیون دانلود، به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی App Store شناخته می‌شود. شما می‌توانید از این برنامه تبدیل عکس به کارتون برای گوشی آیفون خود لذت ببرید.

برنامه تبدیل عکس به نقاشی  Sketch Me! Sketch&Cartoon

برنامه تبدیل عکس به نقاشی  Sketch Me! Sketch&Cartoon

Sketch Me! Sketch&Cartoon یک برنامه کاربردی آسان است که می‌تواند عکس‌ های شما را به کارتون، نقاشی و طراحی تبدیل کند. این برنامه حدود بیست افکت دارد که می‌توانید از آن‌ها برای برنامه تبدیل عکس به کارتون یا تبدیل عکس به طراحی استفاده کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید جلوه‌ها و افکت‌های مختلفی از قبیل کارتونی، نقاشی و طراحی رنگی را بر روی تصویر خود اعمال کنید. همچنین می‌توانید برای تصاویر خود تنظیمات لازم را انجام دهید و نتیجه نهایی را در گالری ذخیره کنید. با این برنامه علاوه بر این می‌توانید آن را با دوستان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن تبدیل عکس به کارتون  MomentCam Cartoons & Stickers

اپلیکیشن تبدیل عکس به کارتون  MomentCam Cartoons & Stickers

بیش از 300 میلیون نفر از اپلیکیشن MomentCam Cartoons & Stickers برای تبدیل عکس‌ ها به کارتون‌های طنز و استیکرهای متحرک استفاده می‌کنند و همین امر به تنهایی ثابت می‌کند که این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی موجود در جهان است.

تصویری را که می‌خواهید به شخصیت کارتونی یا کاریکاتور تبدیل کنید، انتخاب کنید و سپس برخی از استیکرهای مورد نظر را به آن اضافه نمایید؛ به عنوان مثال لوازم تزیینی، تغییر مدل مو یا حالت چهره افراد، اضافه کردن نقل قول در متن‌های حبابی و موارد دیگر. بانک اطلاعاتی MomentCam به طور روزانه بروز می‌شود و می‌تواند در منطقه و با پیشینه فرهنگی شما و بنابر سلایق شخصی شما تنظیم شود.

بیشتر بخوانید:

جدای از ویرایش عکس، MomentCam فرصتی برای ایجاد شکلک‌ها و استیکرها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید نتیجه کار این نرم افزار تبدیل عکس به کاریکاتور و بسیاری موارد دیگر را با خانواده و دوستان خود به راحتی به اشتراک بگذارید.

برنامه تبدیل عکس به کاریکاتور  Bobble GIF Stickers Keyboard

برنامه تبدیل عکس به کاریکاتور  Bobble GIF Stickers Keyboard

اپلیکیشن Bobble GIF Stickers Keyboard ارتباطات آنلاین شما را سرگرم کننده و هیجان انگیزتر می‌کند. شما قادر خواهید بود با استفاده از تعداد زیادی از استیکرها، تصاویر GIF، شکلک‌ها و … طیف وسیعی از احساسات را بیان کنید. گفتنی است که همه این موارد توسط این برنامه ارائه شده‌اند. این اپ می‌تواند متناسب با نیازها و خواسته‌هایتان شخصی سازی شود.

در ابتدا، سیستم هوش مصنوعی بیشترین استفاده از استیکرها، تصاویر و … را به شما نشان می‌دهد. مهمترین موضوع این است که ابزاری وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که خود را در این برنامه رایگان کارتونی قرار دهید. پس باید بدانید که با یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی جهان طرف هستید. به لطف سیستم تشخیص چهره این برنامه می‌توانید یک اثر بزرگ از تصویر خود بسازید و هنگام برقراری ارتباط با دوستان از آن استفاده کنید.

برنامه تبدیل عکس به آواتار سه بعدی  Meing – 3D Avatar & Chat

برنامه تبدیل عکس به آواتار سه بعدی  Meing – 3D Avatar & Chat

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید یک آواتار سه بعدی ایجاد کنید که به شما شبیه باشد و آن را به هر شکلی که دوست دارید تغییر دهید. به لطف فناوری بازسازی صورت سه بعدی این برنامه می‌توانید نسخه دیجیتالی خود را ایجاد کنید. برای جذابتر کردن آن می‌توانید ویژگی‌های صورت و بدن خود را تغییر دهید، مدل موی جدیدی را انتخاب کنید یا لباس‌های مد روز بپوشید. با وارد کردن ویژگی‌های شخصیتی و اضافه کردن برخی خصوصیات خاص، می‌توانید شخصیت خود را واقعیتر کنید.

بیشتر بخوانید:

با اپلیکیشن Meing – Create, Play, Relate قادر خواهید بود با سایر کاربران بازی کنید، با افراد جدیدی آشنا شوید و با آن‌ها گفتگو کنید. علاوه بر این، شما فرصتی شگفت انگیز را برای انجام فیلمبرداری AR و سفارشی سازی آواتار، استیکرها و الگوهای رفتاری خود به دست می‌آورید.

برنامه تبدیل عکس به کارتون  Cartoon yourself video effects

برنامه تبدیل عکس به کارتون  Cartoon yourself video effects

اگر می‌خواهید دوستانتان را بخندانید، از برنامه Cartoon yourself video effects برای تغییر عکس‌های سلفی خود کمک بگیرید. با این برنامه می‌توانید عکس‌های سلفی خود را به حالت کارتونی تبدیل کنید یا به راحتی چهره خود را تغییر دهید. حتی می‌توانید خود را بسیار خوشحال و یا در غم و اندوه نشان دهید. با کمک Cartoon yourself video effects همچنین می‌توانید تصویر و فیلم مورد نظر خود را بسازید و آن را در گالری دستگاهتان ذخیره کنید، سپس از طریق اینستاگرام، فیسبوک یا سایر شبکه‌های اجتماعی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برنامه تبدیل عکس به طراحی ArtistA Cartoon & Sketch Filter & Artistic Effects

برنامه تبدیل عکس به طراحی ArtistA Cartoon & Sketch Filter & Artistic Effects

اپلیکیشن اندرویدی ArtistA Cartoon از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی جهان به شمار می‌رود و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند مهارت‌های خلاقانه خود را کشف کنند.

بیشتر بخوانید:

این برنامه دارای ده‌ها سبک هنری متفاوت است که از یک اثر منشوری ساده شروع می‌شوند و به فیلترهای رنگین کمان و فیلترهای الهام گرفته از شاهکارهای هنری خاتمه می‌یابند. شما هم می‌توانید با این اپلیکیشن شاهکار خود را بسازید! به این منظور تنها باید برنامه را دانلود کنید، تصویری را که می‌خواهید روی آن کار کنید انتخاب کنید و فیلترها و جلوه‌های مختلف را روی آن امتحان نمایید. مطمئنا سبک خود را پیدا خواهید کرد! نتیجه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا تنها آن را برای خود ذخیره کنید. در هر صورت، اطمینان حاصل کنید که از روند کار لذت می‌برید.

 برنامه  Photo To Cartoon Yourself Edit

 برنامه  Photo To Cartoon Yourself Edit

Photo To Cartoon Yourself Edit یک برنامه رایگان برای کاربران آیفون است و به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های مورد علاقه خود را به حالت کارتونی تبدیل کنید. این برنامه یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی جهان محسوب می‌شود و برای کار با آن تنها باید عکس مورد نظرتان را مستقیما در برنامه بارگذاری و سپس ویرایش کنید. با این نرم افزار می‌توانید وضوح، روشنایی و کنتراست عکس خود را تغییر دهید و آن را در گالری خود ذخیره کنید یا از طریق شبکه‌های اجتماعی برای دوستانتان بفرستید.

برنامه تبدیل عکس به نقاشی برای آیفون  Toon Camera

برنامه تبدیل عکس به نقاشی برای آیفون  Toon Camera

اگر از کاربران آیفون هستید، قطعا عاشق ضبط ویدیو و عکس گرفتن با Toon Camera خواهید شد؛ زیرا این اپلیکیشن انواع مختلفی از افکت‌های کارتونی، مدادی و … را در خود دارد. این برنامه پیش‌نمایش زنده‌ای را از افکتی که انتخاب کرده‌اید، نشان می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید قبل از ثبت تصویر، بدانید که عکستان چه شکلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 

 

علاوه بر این، با تون کمرا می‌توانید هر افکتی را شخصی ‌سازی کنید و با انجام کارهای مختلف روی تصویرتان، به همان جلوه‌ای که می‌خواهید، برسید. اپلیکیشن Toon Camera  به شما اجازه می‌دهد تا عکس ‌هایی را که قبلا از خود ثبت و در گوشی ذخیره کرده‌اید هم کارتونی کنید و سپس تصاویر کارتونی خود را در تمام شبکه‌های اجتماعی محبوبتان به اشتراک بگذارید. تون کمرا هم جز بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی جهان است.

برنامه تبدیل عکس به کارتون اندروید  Cartoon Yourself

برنامه تبدیل عکس به کارتون اندروید  Cartoon Yourself

با اینکه اپلیکیشن Cartoon Yourself به شما اجازه نمی‌دهد تا ویدیو ضبط کرده یا عکس بگیرید، ولی هنوز هم به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی بازار گزینه بسیار مناسبی برای زمانی است که می‌خواهید تصویری را به راحتی کارتونی کنید. کافی است دکمه Add a Photo را بزنید، یکی از تصاویر خود را انتخاب کنید و سپس گزینه Apply Effect را بزنید تا یکی از افکت‌های مختلف این اپلیکیشن را که تعدادشان بسیار زیاد است، انتخاب کنید. بعد از کارتونی کردن عکس، می‌توانید آن را در گوشی خود ذخیره کنید و یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن همچنین کارهای ساده ویرایشی مانند برش یا چرخاندن تصاویر را هم انجام می‌دهد.

برنامه تبدیل عکس به کارتون آیفون  Clip2Comic & Caricature Maker

برنامه تبدیل عکس به کارتون آیفون  Clip2Comic & Caricature Maker

با برنامه Clip2Comic شما می‌توانید عکس‌های قبلی دوربین گوشی خود و یا تصاویر جدیدی را که ثبت می‌کنید، به کارتون تبدیل کنید. قابلیت پیش ‌نمایش زنده این برنامه به شما کمک می‌کند تا قبل از اینکه دکمه ثبت را بزنید، ببینید که تصاویرتان چه شکلی دارد. 8 فیلتر مختلف نظیر کمیک، کارتونی و نقاشی در این اپلیکیشن وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید و ویدیو و تصویر خود را حتی پس از ثبت آن‌ها، ویرایش نمایید.

ابزارهای دگرریختی این برنامه به شما کمک می‌کنند تا از خود، کاریکاتور بسازید و ابزارهای ویرایشی آن نیز در ویرایش و بهبود رنگ‌های تصویر شمارا یاری می‌کنند. در نهایت تصاویر خود را می‌توانید با کیفیت بالای 1080 پیکسلی هم استخراج کنید. این برنامه یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی رایگان جهان است، ولی خریدهای درون برنامه‌ای هم دارد.

برنامه تبدیل عکس به نقاشی اندروید  Painnt – Pro Art Filters

برنامه تبدیل عکس به نقاشی اندروید  Painnt – Pro Art Filters

Painnt با داشتن بیش از هزار فیلتر و افکت مختلف، یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی جهان محسوب می‌شود. با این اپلیکیشن شما می‌توانید تصاویر خود را هرگونه که می‌خواهید تغییر دهید؛ زیرا این ویرایشگر عکس به شما اجازه می‌دهد تا وضوح، اشباع و روشنایی تمامی تصاویر خود را کنترل کنید.

بیشتر بخوانید:

 

 

پینت همچنین یک جامعه خلاق دارد که در آن شما می‌توانید تصاویر هنری جدیدی را مشاهده و افراد هم ‌فکر با خود را پیدا کنید. با وجود این‌ها، نسخه رایگان این اپلیکیشن اندازه تصاویری را که از آن‌ها خروجی می‌گیرید، محدود می‌کند، به همی دلیل باید برای ذخیره تصاویر با سایز بزرگتر، یکی از گزینه‌های اشتراکی این برنامه را خریداری کنید.

برنامه تبدیل عکس به کارتون اندروید Cartoon Photo Editor

برنامه تبدیل عکس به کارتون اندروید Cartoon Photo Editor

Cartoon Photo Editor در قالب یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی جهان به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر گالری گوشی خود را به کارتون‌های الهام ‌بخشی تبدیل کنید. علاوه بر این، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین اصلی یا سلفی گوشی خود، ویدیو ضبط کنید و یا عکس بگیرید. تمامی افکت‌های برنامه به صورت زنده نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید قبل از عکس گرفتن یا ضبط ویدیو، نتایج را مشاهده کنید. قابلیت فوکوس خودکار این اپلیکیشن شما را قادر می‌سازد تا سوژه اصلیک ی تصویر یا ویدیو را به وضوح بهتری ببینید. افکت‌های هاشور زده، حرارتی و نقاشی تنها برخی از فیلترهای مختلفی هستند که در این برنامه وجود دارند. تنها مشکل این اپلیکیشن، تبلیغات زیاد آن است که برخی از کاربران را ناراحت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: freeappsforme و wondershare

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر