coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر خانواده گلکسی اس 30 سامسونگ لو رفت!

چندی پیش برایتان از احتمال معرفی زود هنگام نسل بعدی گلکسی اس گفته بودیم. حال آیا با انتشار تصاویر خانواده گلکسی اس 30 این شایعه رنگ قطعیت میگیرد؟

حرف و حدیث‌ها درباره سری بعدی گلکسی اس، از همان زمان عرضه سامسونگ گلکسی اس 20 آغاز شد. انواع شایعات درباره اهداف سامسونگ برای پایان دادن به تولید سری نوت نیز در این میان رونق خاصی یافت.

در این میان اما خبری که تا حدی دور از انتظار به نظر می‌رسید،‌ معرفی و تولید سری بعدی گلکسی اس پیش از پایان سال میلادی جاری بود. چندی پیش در تکراتو به بررسی این اخبار پرداختیم.

بالخره امروز بخی رندرهای رسمی از سری جدید گلکسی اس منتشر شد که حس کنجکاوی مارا بیشتر تحریک کردند. با ما همراه باشید.

تصاویر خانواده گلکسی اس 30 سامسونگ لو رفت!

در این رندر می بینیم که Galaxy S30 طراحی جدید و متفاوتی دارد. موضوعی که درباره این طراحی جذاب است، عدم شباهت به آیفون ۱۲ است. ما انتظار داشتیم که طراحی آیفون ۱۲ از جمله لبه های مسطح خیلی زود در حوزه طراحی موبایل همه گیر شود.

بیشتر بخوانید:

برجستگی دوربین گلکسی اس 30 در لبه ها برش خورده و متفاوت است. همچنین این متفاوت بودن براق یا مات بودن شیشه قاب پشتی و قاب دوربین هم از دور نشان می دهد که برجستگی ۰.۹ میلی متری آن کمتر دیده شود. این طراحی خاص دوربین تا روی فریم کناری دستگاه هم ادامه دارد.

تصاویر خانواده گلکسی اس 30 سامسونگ لو رفت!

بر اساس یک شایعه ابعاد گلکسی S30 برابر 151.7×71.2x8mm است. ما اندازه نمایشگر را نمی دانیم اما ابعاد گلکسی S20 برابر است با 151.7×69.1x8mm این یعنی عرض دستگاه بیشتر شده است اما ضخامت و ارتفاع آن یکسان است. اگر اندازه نمایشگر نسبت به گلکسی اس ۲۰ تغییر نکرده باشد ما شاید پنل ۶.۲ اینچی را شاهد باشیم.

علاوه بر گلکسی اس 30، این رندرهای منتشر شده حاوی تصاویری از نسخه اولترا این سری نیز هستند. اما از گلکسی اس 30 اولترا چه میدانیم؟

از نظر ابعادی اگر بخواهیم بگوییم، این بار گلکسی اس ۲۱ اولترا کوچکتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا است (برخلاف گلکسی اس ۲۱ که بزرگتر از گلکسی اس ۲۰ بود). ابعاد گلکسی اس ۲۱ اولترا عنوان شده که 165.1×75.6×8.9mm است، برای مقایسه باید بگویم که ابعاد گلکسی اس ۲۰ اولترا برابر 166.9x76x8.8mm بود.

تصاویر خانواده گلکسی اس 30 سامسونگ لو رفت!

قاب پشتی گلکسی اس ۲۱ اولترا همانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا مات خواهد بود اما شیشه دوربین براق است. این دستگاه همچنین سنسور دوربین سلفی بسیار کوچکی در قسمت بالای نمایشگر دارد. این نشان می دهد که هنوز دوربین سلفی زیر نمایشگر را نمی توانیم در پرچمداران سامسونگ ببینیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار تصاویر خانواده گلکسی اس 30 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر