;
coinex

کسب درآمد از کلاب هاوس با بروزرسانی جدید این سرویس ممکن شد

توسعه دهندگان کلاب هاوس پیش از این وعده ارائه قابلیت هایی برای کسب درآمد از کلاب هاوس را داده بودند. حالا ابزار جدیدی به این سرویس اضافه شده است.

کلاب هاوس مدتی پیش از این اعلام کرده بود که برای فراهم کردن امکاناتی برای کسب درآمد در کلاب هاوس برنامه هایی دارد. یکی از این سرویس ها ایده حمایت مالی از تولید کنندگان محتواست. حالا همین قابلیت در آخرین بروزرسانی به کلاب هاوس اضافه شده و به کاربران اجازه می دهند تا حین کار با کلاب هاوس به تولید کنندگان محتوا کمک مالی بدهند.

در حال حاضر همه کاربران این سرویس با بروزرسانی اپلیکیشن می توانند به تولید کنندگان محتوا کمک مالی کنند، البته تنها عده معدودی از تولید کنندگان محتوا قادر به استفاده از این قابلیت هستند. مالکان کلاب هاوس می گویند به صورت مرحله ای این قابلیت را برای افراد بیشتری فعال خواهد کرد و فعلا برای دریافت بازخوردها به صورت آزمایشی فعال شده است.

کسب درآمد از کلاب هاوس با بروزرسانی جدید این سرویس ممکن شد

در صورتی که کلاب هاوس را به روزرسانی کرده باشد، با کلیک بر روی عکس پروفایل کلاب هاوس فرد مورد نظر می توانید گزینه Send Money را انتخاب و برای آن ها پول ارسال کنید. کلاب هاوس هیچ سهمی از این پرداختی را بر نمیدارد و تمام پول به طور مستقیم به حساب تولیدکنندگان محتوا منتقل می شود.

البته هزینه کوچکی به عنوان کارمزد سیستم پرداخت Stripe که تراکنش های کلاب هاوس را برعهده دارد، برداشته خواهد شد. ولی استفاده از این سیستم پرداخت برای تولید کنندگان محتوا ضروری نیست و به زودی ابزارهای بیشتری در اختیار آن ها قرار میگیرد.

کسب درآمد از کلاب هاوس با بروزرسانی جدید این سرویس ممکن شد

این سرویس در حال حاضر به طور انحصاری برای iOS ارائه شده و نسخه اندروید آن نیز به بازار خواهد آمد. البته در حال حاضر با دانلود کلاب هاوز (Clubhouze) برای اندروید می توانید از نسخه غیررسمی این سرویس استفاده کنید.

در حال حاضر شماری از شرکت های بزرگ قابلیت های مشابه این سرویس را در اختیار کاربران خود قرار داده اند که از جمله می توان به ویس چت تلگرام و قابلیت اسپیس توییتر اشاره کرد.

در اینجا به عنوان پایان بخش توصیه می کنیم حتما نگاهی به آموزش ساخت روم در کلاب هاوس، دعوتنامه کلاب هاوس چیست و افزایش فالوور کلاب هاوس داشته باشید. به علاوه برای آموزش های بیشتر و جدی تر حتما کد دعوت رایگان کلاب هاوس، دیلیت اکانت کلاب هاوس و بیو کلاب هاوس را ببینید و همچنین رفع مشکل کلاب هاوس، امنیت و هک کلاب هاوس و تنظیمات کلاب هاوس را هرگز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کسب درآمد از کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر