;
coinex

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام ابزارها و قابلیت های جدیدی در مدت اخیر ارائه کرده است و این نوشتار به آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام می پردازد. با ما باشید.

معمولا اینستاگرام را به دلیل به روزرسانی های خوب آن که با سرویس ها و ابزارهای جدید و پرکاربرد و یا بهبودهای خوب در کاربری عادی ارائه می شود میشناسیم.

در آخرین به روز رسانی های این سرویس نیز ابزارها و امکانات جالب توجهی در اختیار کاربران قرار گرفته که شاید یکی از مهمترین آن ها به غیرفعال کردن لایک در اینستاگرام مربوط باشد. بر این اساس در این نوشتار از مجموعه مقالات اینستاگرامی تکراتو به آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام خواهیم پرداخت. با ما باشید.

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

طبعا در جریان هستید که شبکه اجتماعی اینستاگرام هرازچندگاهی با ارائه ابزارها و قابلیت های جدید، غوغای جدیدی به پا می کند. اگرچه اینستاگرام همواره به علت کپی پرداری ها و تقلیدهایش مورد انتقاد کارشناسان بوده است، اما شکی در محبوبیت و موفقیت برنامه های این شبکه اجتماعی نداریم.

اینستاگرام همچنین در ارائه قابلیت ها عملکرد جالبی دارد. این سرویس هر ابزار و قابلیت جدیدی را ابتدا به صورت ازمایشی و در اختیار شماری کاربران گزینشی از سراسر دنیا قرار داده، به بررسی واکنش آنها نسبت به این موضوع می پردازد و سپس با بررسی و سنجش بازخوردها و نظرات گوناگون به ارائه همگانی قابلیت جدید می پردازد و در صورت لزوم تغییراتی در نسخه آزمایشی نیز اعمال خواهد کرد.

به مانند دیگر قابلیت ها، امکان غیرفعال کردن لایک در اینستاگرام نیز به همین شیوه و به طور محدود در اختیار شماری از کاربران قرار گرفت و سپس در مدت زمان کوتاهی به کاربری عمومی و همگانی رسید. بر این اساس و در این بخش به آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش دانلود و ذخیره ویس دایرکت اینستاگرام در اندروید و آیفون

5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام

اینستاگرام با قابلیت جدید سه حالت کلی در ارتباط با لایک را در اختیار کاربران قرار می دهد. به واسطه این گزینه ها، کاربر می تواند تعداد لایک را به طور عمومی پنهان کرده یا همچنان به روال معمول ادامه دهند.

بعد از آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام، کاربران امکان مدیریت اطلاعات مربوط به تعداد لایک را خواهند داشت و اطلاعات دیگری نیز تنها در دسترس خودشان خواهد بود. اینستاگرام طی مدت اخیر در ارائه ابزارهای خصوصی و کنترل کننده اقدامات مفیدی انجام داده است که از جمله می توان به غیرفعال کردن کامنت یا ریپلای استوری نیز اشاره کرد.

حال اما این قابلیت به جدیدترین و ابتدایی ترین قابلیت اینستاگرام یعنی لایک رسیده است و حالا آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام نیز دنبال کنندگانی دارد که در این مقال در پی پاسخگویی به آن هستیم. آن سه امکان و وضعیتی که گفتیم درمورد لایک در اینستاگرام به شرح زیر است:

  1. مخفی شدن تعداد لایک اینستاگرام در پست های تمامی حساب های کاربری
  2. غیرفعال سازی نمایش لایک ها برای پست های خود
  3. یا حفظ وضعیت سابق نمایش لایک ها

بیشتر بخوانید:

آموزش دسته بندی پست ها در اینستاگرام

 آموزش آپلود فیلم افقی در IGTV اینستاگرام

حذف تعداد لایک اینستاگرام از پست های سابق

اگر پیش از این پستی را منتشر کرده اید حالا می توانید به سادگی تعداد لایک های آن را مخفی کنید. برای این کار روی دکمه سه نقطه بالای پست تپ کرده ، Hide Like Count را انتخاب کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید دوباره با انتخاب گزینه سه نقطه و فشردن Unhide Like Count تعداد لایک‌ ها را دوباره نمایش دهید.

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟
آموزش غیرفعال کردن لایک در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

5 روش دانلود هایلایت اینستاگرام 

 دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام در پست های جدید

اگر تمایل دارید پست جدیدی در اینستاگرام بدون نمایش تعداد لایک منتشر کنید باید به ترتیب تصویر زیر عمل کنید. تصویر مدنظر را از گالری یا دوربین دستگاه انتخاب کرده و بعد از ویرایش وارد بخشی برای تنظیمات پست مثل تگ و کپشن خواهید شد.

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟
آموزش غیرفعال کردن لایک در اینستاگرام

آخرین گزینه Advanced Settings یا تنظیمات پیشرفته نام دارد. روی این گزینه ضربه بزنید. حالا می‌ توانید اولین گزینه یعنی Hide Like and View Counts of This Post را فعال کنید. به این ترتیب تعداد لایک‌ ها نمایش داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام 

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام در هم حساب ها

در صورتی که مایلید هیچ لایکی در پست های خود و دیگران ببینید یک راهکار دیگر وجود دارد. تنظیمات اینستاگرام را باز کرده وارد بخش Privacy و سپس Posts شوید. حالا کافیست گزینه Hide Like and View Counts را فعال کنید. به این ترتیب دیگر تعداد لایک پست‌ها و ویدیوهای سایر کاربران را مشاهده نخواهید کرد.

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟
آموزش غیرفعال کردن لایک در اینستاگرام

علاوه بر آنطور که از گزارش ها بر می آید باید انتظار قابلیت مشابهی را در مورد فیسبوک نیز داشته باشیم. در مدت اخیر شرکت فیسبوک بسیار فعال بوده و ضمن ارائه قابلیت ها و ابزارهای جدید برای اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک، پلتفرم جدید هاتلاین فیسبوک نیز ارائه شده که به نظر باید رقیبی کلاب هاوس برای باشد.

بیشتر بخوانید:

قابلیت Recently Deleted اینستاگرام چیست؟

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟
آموزش غیرفعال کردن لایک در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

مسنجر رومز اینستاگرام چیست؟

کلاهبرداری تیک آبی اینستاگرام

گاها تعداد بالای لایک و کامنت های یک پست اینستاگرامی سبب می شود پست بهتر از چیزی که واقعا هست به نظر برسد. بررسی ها نشانگر این است که کاربران علاقه مند هستند که پست هایی که لایک بیشتری دارند را لایک کنند.

اینستاگرام حالا با نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام قصد دارد این وضعیت را مدیریت کند. اینستاگرام در بیانیه خود گفته که با این کار می کوشد توجهات را بیشتر به محتوا جلب کند تا تعداد لایک.

اینستاگرام اما چندی پیش از این آزمایش اولیه خود برای مخفی کردن تعداد لایک اینستاگرام در برخی حساب های کاربری را آغاز کرد. در آن آزمایش کاربران نمی توانستند تغییری در نوع نمایش تعداد لایک ها ایجاد کنند و باید به آنچه که اینستاگرام اعمال کرده بود راضی می بودند.

البته این مسئله و قابلیت جدید برای بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام بسیار نگران کننده به نظر می رسد، چراکه کسب و کار این افراد وابستگی تامی به تعداد لایک و فالوور دارد. این مسئله در مورد قراردادهای تجاری این افراد دردسرساز خواهد بود. اما آنطور که به نظر می رسد این قرار است یک امر اختیاری باشد تا کاربران به میل خود آن را فعال یا غیرفعال کنند. به علاوه ابزارهای آماری شخصی در دسترس کاربران خواهد بود که با آن می توانند اطلاعات مربوط به تعداد لایک های خود را با طرف قرارداد خود به اشتراک بگذارند.

طبعا اکان شخصی سازی متناسب با تمایل و نیاز کاربران بهترین شیوه برای این موضوع است اما کمی بعید به نظر می رسد که در دنیای اینستاگرام و با اهمیتی که تعداد لایک دارد کسی حاضر به غیرفعال کردن قابلیت لایک باشد. درواقع این روزها رکوردهای اینستاگرامی در ابعاد و جنبه های گوناگونش طرفداران زیادی دارد و افراد به رکورد کامنت اینستاگرام، رکورد لایو اینستاگرام و بیشترین لایک در اینستاگرام اهمیت زیادی می دهند.

بیشتر بخوانید:

ریمیکس اینستاگرام چیست؟

لایو روم اینستاگرام چیست؟

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟
آموزش غیرفعال کردن لایک در اینستاگرام

اما هستند بسیاری از کاربران به صورت بسیار محتاطانه در اینستاگرام فعالیت دارند و راغب نیستند که دیگران از حضور آنها در صفحات خاص و یا صفحه شخصی دیگر افراد مطلع شوند.

آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام سبب می شود که حریم خصوصی افراد تا حد بیشتری مورد اخترام و حفاظت باشد چون با همین لایک کردن و موارد اینچینی فالورهای شما می توانند در اکسپلور اینستاگرام مواردی که شما لایک کرده اید را ببینند و این می تواند چندان جالب نباشد.

فیسبوک دو سال پیش نیز امکان پنهان سازی تعداد لایک و ری اکشن نسبت به ویدیوها را به طور ازمایشی ارائه داد. البته نمی دانیم این آزمایش جدید در مورد دیگر بخش ها نیر اعمال خواهد شد یا خیر. به هر صورت باید منتظر فیسبوک و تصمیماتش در این باره باشیم.

این روزها میزان مصرف اینترنت در سرویس های آنلاین و خصوصا اینستاگرام یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از کاربران است. بر همین اساس توصیه می کنیم حتما میران مصرف اینترنت اینستاگرام و میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام را ببینید و از راهکارهای ارائه شده در آن مطالب برای مدیریت میزان مصرف اینترنت دستگاه خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آموزش مخفی کردن لایک اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر