coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ارز دیجیتال هودل ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز HODL

هودل یک پروژه ارز دیجیتالی جامعه محور است که با نماد HODL‌ در بازار ارزهای دیجیتال شناسایی می شود. در این مقاله شما را با ارز دیجیتال هودل آشنا می کنیم.

ارز دیجیتال هودل یا توکن HODL یک پروژه دیجیتالی جامعه محور با نماد HODL در مارکت کریپتوکارنسی است. این یک پروژه جامعه محور دیفای است که بر روی اسمارت چین بایننس طراحی و ساخته شده است.

توکن HODL بر روی پروتکل yield farming تولید نقدینگی خودکار کار می کند. شما به راحتی می توانید توکن HODL را در کیف پول خود ذخیره کنید یا بدون اینکه کار خاصی انجام دهید به کسب درآمد بپردازید و بر تعداد توکن هایتان افزوده شود و هر روز توکن های BNB‌ جایزه بگیرید.

ارز دیجیتال هودل

توکن HODL

اساسی ترین تفاوت ارز دیجیتال هودل با سایر رمزارزها را می توان در همین درآمد BNB آن قلمداد کرد که با یک ماشین حساب در سایت رسمی پروژه محاسبه می شود و در صورتی که معادل BNB 1 سرمایه گذاری کنید در یک سال حدود 4.5 بایننس کوین پاداش خواهید گرفت.

البته این پاداش جذاب می تواند در نظر اول بسیار وسوسه کننده باشد،‌اما همواره مراقب باشید که در مورد ارزهایی چون ارز دیجیتال هودل در صورتی که این ارز دیجیتال اسکم شود ممکن است سرمایه زیادی از دست بدهید. در وب سایت رسمی این پروژه متن جالب توجهی درج شده است که می توانید تحریکی برای سرمایه گذاری در پروژه و توکن هودل باشد:

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

ارز دیجیتال هودل ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز HODL

EARN MONEY BY HOLDING
Making Money Was Never This Simple!

کسب درآمد با هولد کردن
به دست آوردن پول هیچوقت اینقدر ساده نبوده!

تعداد کل توکن هودل برابر با 10,000,000,000,000 واحد است. ۴ درصد از هر تراکنش به تولید خودکار نقدینگی در پنکیک سواپ کمک می کند و ۲ درصد دیگر نیز بین هولدرها تقسیم می شود.

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

آینده و قیمت رمز ارز هودل (HODL)

ارز دیجیتال هودل ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز HODL

توکن هودل از دسته ارزهای دیجیتالی است که در لفظ معمول دنیای کریپتوکارنسی جامعه محور نامیده می شوند و آینده و یا فراز و فرود آن به حد زیادی بسته به اقبال عمومی است. علت این است که درواقع کارکرد خاصی ندارد و صرفا نوعی پول با ویژگی های خاص است که در صورت اقبال علاقه مندان و سرمایه گذاری بیشتر،‌ قیمت رمز ارز هودل می تواند رشد خوبی داشته باشد.

تفاوت مهم ارز دیجیتال HODL‌ با دیگر ارزهای جامعه محور اما در این است که علاوه بر پاداش از توکن خود به هولدرها پاداش BNB‌ نیز می دهد و در صورتی که معادل یک واحد BNB خرید داشته باشید در یک سال می توانید 4.7 بایننس کوین جایزه بگیرید.

از آنجا که این ایده بسیار وسوسه انگیزی است باید مواظب احتمال کلاهبرداری باشید چراکه چنین پاداشی برای یک پروژه اینچنین کمی زیاد به نظر می رسد. البته این به معنای کلاهبرداری بودن این پروژه نیست و ما قصد قضاوت نداریم اما شما باید احتیاط کنیم که به دام شت کوین ها و میم کوین ها کلاهبردار نیفتید!

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

پیش بینی قیمت رمز ارز هودل (HODL)

ارز دیجیتال هودل ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز HODL

همانطور که می دانید لحظه ای بودن قیمت ها در مارکت ارزهای دیجیتال و تاثیرپذیری آن از اخبار و اتفاقات گوناگون کار پیش بینی آینده رمزارزها از جمله قیمت رمز ارز هودل را بسیار دشوار می کند. پایگاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس به عنوان مرجع اصلی ما در پیش بینی قیمت رمز ارز هودل آینده این ارز دیجیتال در سالیان آتی را اینگونه پیش بینی کرده است.

  • پایان 2021 : 0.0000009 دلار
  • پایان 2022 : 0.0000015 دلار
  • پایان 2025 : 0.0000091 دلار
  • پایان 2026 : 0.000016 دلار
  • پایان 2028 : 0.00001 دلار

بیشتر بخوانید:

ماشین حساب چیا

دوج کوین رایگان

نحوه خرید ارز HODL

هودل را به مانند دیگر رمزارزهای اینچنینی می توانید در صرافی پنکیک سواپ خریداری کنید. شما برای خرید و فروش در یک صرافی غیرمتمرکز مانند پنکیک سواپ به یک کیف پول خوب مانند تراست والت نیاز دارید.

برای خرید ارز دیجیتال HODL در تراست والت و در منوی پایین صفحه گزینه DApps را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال هودل ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز HODL
نحوه خرید ارز HODL

اینجا و در میان گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال هودل ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز HODL
نحوه خرید ارز HODL

بیشتر بخوانید:

توکن پیگ

توکن وینک

در اینجا و در بالای صفحه Connect را در شبکه اسمارت چین بایننس (Smart Chain Binance) انتخاب کنید. اکنون می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20 خود را تبدیل به ارز دیجیتال HODL کنید. برای خرید ارز دیجیتال هودل کافی است در قسمت To‌ عبارت HODL‌ را تایپ کنید. اگر در لیست آن را نیافتید از آدرس کانتراکت زیر استفاده کنید:

0x0E3EAF83Ea93Abe756690C62c72284943b96a6Bc

توجه داشته باشید که باید slippage را روی 11-15 درصد قرار دهید. حالا می توانید مقدار مقدار مدنظر خود را وارد کرده با زدن روی SWAP فرایند را تکمیل کنید.

ارز دیجیتال هودل ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز HODL
نحوه خرید ارز HODL

بیشتر بخوانید:

توکن بن فایر

توکن FEG

در صفحه بعد برای تایید سفارش گزینه Confirm را انتخاب کنید. همچنین برای فروش تنها کافی است در قسمت From توکن HODL را تعیین کنید و در بخش To ارزی که قصد تبدیل به آن را دارید انتخاب کنید و نهایتا بقیه فرایند را ادامه دهید.

بهترین کیف پول رمزارز هودل

فارغ از نحوه خرید ارز HODL‌ شما برای ذخیره کردن این ارز دیجیتال نیاز به یک کیف پول مطمئن دارید. با در نظر گرفتن این مهم که این توکن در شبکه BEP20 و بنابر اسمارت بایننس چین ساخته شده است در تمام والت هایی که از این شبکه پشتیبانی قابلیت ذخیره سازی دارد.

متامسک

متامسک از بهترین کیف پول های دنیا کریپتو است که از عموم رمزارزها و توکن های دنیای کریپتو پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ASS

ارز دیجیتال نانو

ارز دیجیتال هودل ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز HODL

Trust Wallet

تراست والت از دیگر کیف پول های رایج دنیای ارزهای دیجیتال است که برای نگهداری ارز دیجیتال هودل نیز قابل استفاده است. کیف پول تراست والت از نظر امنیت یکی از برترین ها در دنیاست و برای پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال هودل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من مقداری ارز هودل رو خریداری کردم و تراست ولت دارم.ولی مثل اینکه جدیدا ورژن این ارز به 2 تبدیل شده و قیمت این ارز به طور مداوم ثابت میباشد.
    میخاستم بدونم باید چیکار کنم…باید چطوری تبدیلش کنم به ورژن 2 و اینکه این ارزی که من دارم ایا اسکم شده که در سایت coin marketcap هم جزییاتی در موردش نیست.
    ممنون میشم جوابم رو به ایمیل من ارسال کنید.
    iman6889rahimi{at}gmail.com

    پاسخ