;
coinex

گوشی Moto G Pure با تراشه مدیاتک رسما رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

کمپانی موتورولا به تازگی از دو گوشی مقرون به صرفه با امکاناتی میان رده رونمایی نموده است. یکی از این گوشی ها گوشی Moto G Pure با تراشه مدیاتک است.

کمپانی موتورولا به تازگی از دو مدل گوشی با صرفه و اقتصادی رونمایی کرده است. یکی از این مدل‌ها Motrola G pure است که چندی پیش این شرکت آن را طی رویدادی معرفی نمود.

در آخرین اطلاعات به دست آمده یک سری از مشخصات و طراحی‌های این گوشی جدید‌ به نمایش گذاشته شد. گوشی موتورولا یک مدل اقتصادی است که برای افراد با درآمد کمتر و محدودتر مناسب است. موتورولا روی عرضه گوشی مقرون به صرفه و با کیفیتی سرمایه‌گذاری کرده است.

گوشی Moto G Pure با تراشه مدیاتک

همان‌طور که گفتیم کمپانی موتورولا از گوشی جدید خود با نام G Pure رونمایی به عمل آورد. برچسب قیمتی اقتصادی و امکانات جذاب از ویژگی‌های این اسمارت‌فون است. از جمله ویژگی‌های موتو جی می‌توان به نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتزی و نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس اشاره کرد.

گوشی Moto G Pure با تراشه مدیاتک

همچنین دیدن فیلم و سریال و بازی کردن در چنین نمایشگر بزرگی می‌تواند لذت بخش باشد. مرکز اصلی و قلب تپنده این گوشی تراشه Helio G 25 است که این تراشه قابلیت‌هایی از قبیل 32 گیگابایت حافظه داخلی و کارت حافظه‌ای جانبی با افزایش حافظه تا 512 گیگابایت و 3 گیگابایت حافظه رم دارد.
در قسمت پشتی گوشی به صورت عمودی دو دوربین یکی 13 و دیگری 2 مگاپیکسلی قرار دارد و در قسمت پنل جلویی گوشی دوربین سلفی با وضوح 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.
این مدل جدید هم دارای حسگر اثر انگشت است و هم دارای تشخیص چهره برای بازگشایی قفل است. عمر باتری موتورولا 2 روز است و توان این باتری قدرت 4000 میلی‌آمپر در ساعت است. شارژر موتورولا 10 واتی است. شرکت موتورولا برای این مدل جدید 159 دلار قیمت تخمین زده است اما هنوز هم قیمت اصلی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی Moto G Pure با تراشه مدیاتک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر