;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion [+بازیگران و داستان]

یکی از پر طرفدارترین فیلم‌های ماجراجویی دنیای ژوراسیک است. اخیرا تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

یکی از جدیدترین فیلم‌های علمی تخیلی دنیای ژوراسیک: قلمرو (Jurassic World: Dominion) بوده که به کارگردانی کالین ترورو و تهیه کنندگی فرانک مارشال، پاتریک کراولی ساخته شده است.

در این مجموعه دیدنی ستارگان محبوبی همچون کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، لورا درن، سم نیل،جف گلدبلوم، مامودو آتی، اسکات هیز، دیچن لاچمن، دنیلا پیندا، کمپبل اسکات و ایزابل سرمون به ایفای نقش پرداخته است. برای اطلاع از جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion با ما همراه باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion

این اثر جذاب را می‌توان یکی از بهترین آثار کالین ترورو بوده که در ژانر ماجراجویی و علمی تخیلی ساخته شده است. این فیلم دیدنی در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ به اکران در خواهد آمد. اگر از طرفدارن این مجموعه دیدنی هستید ساعت‌های خود را برای تماشای این فیلم ماجراجویی جذاب کوک کنید.

این فیلم دنبالهٔ دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی (۲۰۱۸)، ششمین بخش از فرنچایز پارک ژوراسیک و سومین فیلم از سه‌گانه دنیای ژوراسیک است. برای اطلاع از جزئیات تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder

تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted

کریس پرت

تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion
تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion

یکی از بازیگران دنیای ژوراسیک: قلمرو بوده که فعالیت هنری خود از سال 2000 آغاز کرده و تاکنون ادامه داده است. کریس پرت برای ایفای نقش‌های تلویزیونی به شهرت رسید.

نخستین موفقیت چشمگیر او با بازی در نقش اندی دوایر در مجموعه تلویزیونی کمدی شبکه ان‌بی‌سی به‌نام پارک‌ها و تفریحات اتفاق افتاد.

بازی او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در سال ۲۰۱۳ نامزد دریافت جایزه تلویزیونی به انتخاب منتقدان برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مجموعه تلویزیونی کمدی شد.

او حرفه خود را با بازی در سریال درام شبکه دبلیو بی به‌نام اوروود و فیلم‌های سینمایی تحت تعقیب، بدن جنیفر ، مانیبال، پنج سال نامزدی، سی دقیقه پس از نیمه‌شب و او آغاز کرد.

پرت در سال ۲۰۱۴، به عنوان بازیگر نقش اصلی در فیلم‌های موفقی از نظر فروش گیشه و استقبال منتقدان نظیر فیلم لگو و نگهبانان کهکشان در نقش پیتر کوییل ظاهر شد.

برایس دالاس هاوارد

تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion
تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion

برایس دالاس هاوارد یکی دیگر از بازیگران دنیای ژوراسیک: قلمرو است. هاوارد در مدرسه هنر تیش شرکت کرد امّا به جهت قبول نقشی در تئاتر برادوی قبل از فارغ‌التحصیلی آنجا را ترک کرد.

در میانه‌ی ایفای نقش در هر طور شما دوست دارید نظر ام نایت شیامالان را به خود جلب کرد و در فیلم روستا و بانوی در آب به ایفای نقش پرداخت. او برای ایفای نقش در مجموعهٔ پارک ژوراسیک معروف است.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

تریلر و تاریخ اکران فیلم Morbius

لورا درن

تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion
تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion

یکی از بازیگران دنیای ژوراسیک: قلمرو لورا درن بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1973 آغاز کرده و تاکنون ادامه داده است. وی در سال ۱۹۹۱ برای بازی در فیلم رز پریشان نامزد دریافت جایزهٔ بهترین هنرپیشه نقش اول زن از آکادمی اسکار شد و برای بازی در فیلم داستان ازدواج در سال ۲۰۱۹ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

به غیر از این فیلم وی در فیلم‌های مطرحی همچون مخمل آبی، مرد چاق و پسر کوچولو، از ته دل وحشی، پارک ژوراسیک، آسمان اکتبر، ما دیگر اینجا زندگی نمی‌کنیم، نووکائین، اوهایو، برنده جایزه نافرمانی، لطافت، فاکرهای کوچک، ستارگان بخت پریشان ما و جی‌تی لروی به ایفای نقش پرداخته‌ است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

سم نیل

تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion
تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion / داستان فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو

سم نیل یکی دیگر از بازیگران خوب این مجموعه دیدنی است. او در کنار بازیگری در حوزه‌های تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

او در دانشگاه کنتربری تحصیل کرد و در رشته ادبیات انگلیسی مدرک لیسانس گرفت. سام نیل پس از فارغ‌التحصیلی با بازیگران نیوزیلندی شروع به همکاری کرد و به فیلمنامه‌نویسی، تدوین و کارگردانی پرداخت.

او برای بازی در فیلم پارک ژوراسیک ساختهٔ اسپیلبرگ و نیز بازی در فیلم پیانو ساختهٔ جین کمپیون شهرتی جهانی کسب کرد.

سم نیل برای حضور در مینی‌سریال مریلین نامزد گلدن گلوب و جایز امی شد و نامزدی گلدن گلوب را برای بازی در یک نفر در برابر باد دوباره به دست آورد. یکی دیگر از کارهای سم نیل بازی در مجموعه تلویزیونی پیکی بلایندرز محصول شبکه بی‌بی‌سی است.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

بی‌دی ونگ

تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion
تاریخ اکران فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو

یکی از بازیگران دنیای ژوراسیک: قلمرو بی‌دی ونگ بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1983 آغاز کرده است. او برای بازی در تئاتر م.باترفلای برنده جایزه تونی، جایزه دراما دسک، جایزه دایره بیرونی منتقدان، جایزه کلارنس درونت و جایزه جهانی تئاتر را دریافت کرد و تبدیل به تنها بازیگر در تاریخ تئاتر برادوی شد که موفق به دریافت همه این جوایز برای یک نقش، شده‌ است.

او برای بازی در سریال مستر روبات، نامزد جایزه امی و جایزه گزینش منتقدان تلویزیون شد. نقش رز سفید در سریال مستر ربات، دکتر جورج هانگ در سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه، پروفسور هوگو استرنج در سریال گاتهام، هنری وو در پارک ژوراسیک، دنیای ژوراسیک و دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی و همچنین بازی در فیلم‌های اسلاپی و شخص نفرت انگیز، هفت سال در تبت و گویندگی در انمیشین‌های مولان و مولان ۲ از نقش‌های مهم وی تاکنون بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

عوامل Jurassic World: Dominion

تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion
تاریخ اکران فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو
  • کارگردان: کالین ترورو
  • تهیه‌کننده: فرانک مارشال، پاتریک کراولی
  • فیلمنامه‌نویس: امیلی کارمایکل، کالین ترورو
  • بازیگران: کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، لورا درن، سم نیل، جف گلدبلوم، مامودو آتی، اسکات هیز، دیچن لاچمن، دنیلا پیندا، کمپبل اسکات، ایزابل سرمون، جاستیس اسمیث، عمر سی، دی‌واندا وایس، بی‌دی ونگ
  • موسیقی: مایکل جاکینو
  • فیلم‌بردار: جان شوارتزمن
  • تدوین‌گر: مارک سنگر
  • شرکت‌های تولید: امبلین اینترتینمنت
  • توزیع‌کننده: یونیورسال پیکچرز

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

تریلر فیلم Jurassic World: Dominion

تریلر و تاریخ اکران فیلم Jurassic World: Dominion
تاریخ اکران فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو / داستان فیلم دنیای ژوراسیک 2022

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی بوده که طرفداران فیلم و سریال‌های ماجراجویی، ابرقهرمانی بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه هستند.

فیلم Jurassic World: Dominion  ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ به اکران درمی‌آید، به همین علت از آنجایی که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد ما در ادامه تریلر فیلم Jurassic World: Dominion را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر فیلم Jurassic World: Dominion در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم Jurassic World: Dominion چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر