coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر فصل چهارم سریال کبرا کای (Cobra Kai) منتشر شد

کمپانی نتفلیکس به تازگی تصاویر فصل چهارم سریال کبرا کای را منتشر کرده است و قرار است که این فصل به زودی در 10 دی ماه منتشر شود.

یکی از سریال‌های محبوب نتفلیکس، Cobra Kai است که به تازگی تصاویر جدیدی از آن منتشر شده است. این فصل از مورد انتظار‌ترین سریال‌های نتفلیکس است که قرار است به زودی اکران شود و در معرض تماشای طرفداران آن قرار گیرد.

در قسمت پایانی فصل سوم این سریال دیدیم که دانیل لاروسو و دشمن دیرینه‌اش خصومت‌ها و عداوت‌ها را کنار گذاشته‌اند و تصمیم گرفته‌اند با یکدیگر متحد شوند تا بتوانند رئیس باشگاه کبرا کای، جان کریس را شکست دهند.

تصاویر فصل چهارم سریال کبرا کای

سریال کبرا کای از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 است. همان‌طور که گفتیم تصاویر جدیدی از سریال کبرا کای منتشر شده است که نمایانگر برخی از قسمت‌ها و اتفاقات این فصل است. حالا می‌دانیم که جان کریس نیز در برابر دانیل لاروسو و جانی لارنس از دوست بی‌رحم و قدیمی خود، تری سیلور کمک می‌گیرد.

تصاویر فصل چهارم سریال کبرا کای

در این وانفسا، شاگردان هر دو طرف نیز در صدد هستند تا با راهنمایی و هدایت روسای خود بتوانند با یکدیگر مبارزه نمایند. در این سریال نقش دانیل لاروسو را رالف ماکیو بازی می‌کند. ویلیام زابکا نیز بازیگر نقش جانی لارنس است. همچنین مارتین کووا در نقش جان کریس و توماس ایان گریفیت نیز در نقش تری سیلور بازی می‌کنند.

در واقع در فصل چهارم قرار است که محوریت داستان روی مسابقات All-Valley باشد و در تصاویری که به تازگی منتشر شده می‌بینیم که دانیل لاروسو و جانی لارنس در حال تمرین و آماده شدن برای مسابقات هستند. از دیگر بازیگران این فصل می‌توان به دالاس دوپری یانگ و اونا اوبراین اشاره کرد.

فصل چهارم سریال کبرا کای قرار است که در تاریخ 10 دی ماه 1400 در شبکه نتفلیکس پخش شود. همچنین این شبکه قبلا اعلام کرده است که فصل پنجم این سریال نیز ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر فصل چهارم سریال کبرا کای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر