coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

احتمال عرضه شیائومی 12 مینی قوت گرفت

احتمال عرضه شیائومی 12 مینی قوت گرفت. با تکراتو همراه باشید تا اطلاعاتی از موبایل کوچک شرکت شیائومی بدست‌آورید. با ما همراه باشید.

طی چند روز گذشته، گزارش‌های متعددی در رابطه با پرچمداران آینده شیائومی منتشر شده است. در میان این شایعات و گمانه زنی ها، گزارش هایی مبنی بر عرضه یک گوشی از سری شیائومی ۱۲ با نمایشگری کوچک دیده می‌شود. در روز گذشته نیز پوستری منتشر شد که وجود این گوشی هوشمند با نام شیائومی ۱۲ مینی را قوت بخشید. اکنون نیز، تلفن هوشمند مذکور موفق به دریافت گواهی 3C چین شده است.

احتمال عرضه شیائومی 12 مینی قوت گرفت

انتظار این است که اندازه صفحه نمایش تلفن هوشمند پرچمدار کامپکت شیائومی کمی بیشتر از ۶ اینچ باشد. آن‌طور که گفته می‌شود، یک دستگاه جدید از شیائومی با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی1080P اکنون گواهینامه چینی 3C را دریافت کرده است. به لطف حاشیه های بسیار کم این دستگاه، با وجود نمایشگری ۶.۳ اینچی ابعاد کوچکی داشته و به راحتی می‌توان با یک دست با آن کار کرد.

با توجه به داده های گواهی 3C، تلفن هوشمند جدید شیائومی دارای شماره مدل 2112123AC است. این دستگاه از شبکه 5G و فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین بر اساس گمانه زنی ها، شیائومی ۱۲ مینی از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲ مینی

آنطور که در این گزارش آمده، روی قاب جلوی این گوشی مینی یک نمایشگر ۶.۲۸ اینچی نقش بسته است که یک حفره در مرکز بخش بالایی آن برای میزبانی دوربین سلفی قرار دارد و قاب پشتی آن به ماژول عمودی برای حضور دوربین سه‌گانه مجهز است. در مجموع، این گوشی طراحی خوب و رده بالایی خواهد داشت.

در زیر قاب ۱۲ مینی چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام حضور دارد. این یکی از متوازن‌ترین تراشه‌های موجود در بازار از نظر مصرف انرژی و عملکرد فنی است. شیائومی همچنین از محبوب‌ترین پیکربندی حافظه امسال در این گوشی استفاده کرده که شامل حافظه داخلی پرسرعت UFS 3.1 و یک رم مدرن LPDDR5 می‌شود. این مشخصات نشان می‌دهد Xiaomi 12 mini یک گوشی پرچمدار جمع و جور است.

انرژی این گوشی توسط یک باتری ۴،۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۶۷ وات به صورت سیمی و ۵۰ وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. با توجه به آزمون‌های پیشین شیائومی روی باتری‌های بیشتر از ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت با توان شارژ ۶۷ وات، این باتری احتمالاً در کمتر از ۲۰ دقیقه شارژ کامل شود. از دیگر امکانات جذاب این گوشی می‌توان به اسپیکرهای دوگانه سه‌بعدی، موتور خطی محور X، کیت NFC و کنترل مادون قرمز اشاره کرد.

شیائومی همچنین قصد دارد گوشی شیائومی ۱۲ مینی را در سه نسخه با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه، ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه و ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه وارد بازار کند. قیمت این سه نسخه هم به ترتیب ۵۶۴، ۶۱۱ و ۶۷۴ دلار خواهد بود.

طرفداران شیائومی که به پرچمدارانی با نمایشگر کوچک علاقه‌مند هستند بدانند که احتمال عرضه شیائومی 12 مینی قوت گرفت است و این گوشی مثل موبایل چهار سال پیش شیائومی می ۶ است. پس میتوانند روی این گوشی حساب کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در رابطه با احتمال عرضه شیائومی 12 مینی قوت گرفت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر