;
coinex

ماژول دوربین شیائومی 12 پوششی منحصر به فرد خواهد داشت

پوشش ماژول دوربین شیائومی 12 تفاوت بزرگی با تمامی گوشی‌های نسل قبلی شیائومی دارد. شیائومی با متفاوت‌ترین طراحی‌ها می‌خواهد در بازار بهترین گوشی‌های 2022، رقابت را برای تمام پرچمدارها سخت کند.

گزارش‌های جدید از پوشش متفاوت در ماژول دوربین Xiaomi 12 خبر داده‌اند. طراحی دوربین شیائومی 12 شباهتی به هیچ‌کدام از گوشی‌ها نخواهد داشت و کاملا منحصربه‌فرد خواهد بود.

البته هنوز هیچ‌چیز به طور قطع مشخص نیست؛ با اینحال،‌ مشخصاتی که تا به حال از این گوشی فاش شده، نشان می‌دهند که شاهد یکی دیگر از بهترین گوشی‌های شیائومی 2021 خواهیم بود.

ماژول دوربین شیائومی 12 پوششی منحصر به فرد خواهد داشت

ماژول دوربین شیائومی 12

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، Xiaomi 12 به ماژول دوربینی مجهز می‌شود که پوششی کاملا متفاوت خواهد داشت. منظور از این پوشش، لنزهایی با برند زایس (Zeiss) نیستند؛ بلکه سبک طراحی برجستگی دوربین Xiaomi 12 دستخوش تغییرات بزرگ شده است. دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) افشاگر معروف چینی اعلام کرده است که در گوشی Xiaomi 12 شاهد رویکردی منحصربه‌فرد خواهیم بود.

این افشاگر در یک پست جدید در وب‌سایت ویبو اعلام کرد برجستگی دوربین با تعدادی ماژول دوربین در داخل آن همراه خواهد بود. این افشاگر مدعی شده که شیائومی با یک پوشش متفاوت از نوع گلس AG قصد دارد این ماژول‌های دوربین را پنهان کند. شیائومی از این پوشش گلس در پنل‌های پشتی گوشی استفاده می‌کند.

دیجیتال چت استیشن همچنین مدعی شده که شیائومی از یک تکنولوژی پوشش جدید استفاده می‌کند تا ماژول دوربین با سایر قسمت‌های پنل پشتی، یکدست‌تر شود و پنل پشتی، یکپارچه‌ به نظر برسد. متاسفانه جزئیات بیشتری درباره این پوشش جدید فاش نشده است.

پیش از این خبر دیگری درباره ماژول دوربین Xiaomi 12 منتشر شده بود که لنز دوربین اصلی بزرگ آن را نشان می‌داد؛ هرچند که در این گزارش، خبری از پوشش متفاوت دوربین Xiaomi 12 نیست. البته خبر خوب این است که مجبور نیستیم مدت زمان زیادی را برای رونمایی از این گوشی منتظر بمانیم.

شیائومی احتمالا 28 دسامبر (7 دی) از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند؛ با اینحال امیدواریم تا تاریخ رونمایی، اخبار بیشتری از این گوشی فاش شوند.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص ماژول دوربین شیائومی 12 با پوشش متفاوت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر