;
coinex

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye) ؛ [+ بیوگرافی و داستان سریال]

طرفداران از قسمت‌های منتشر شده این سریال لذت برده و به انتظار قسمت‌های بعدی هستند. چه کسانی به عنوان بازیگران سریال هاکای (Hawkeye) مشخص شده‌اند؟

Hawkeye یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط جاناتان ایگلا برای سرویس استریم دیزنی + ساخته شده است. این سریال بر اساس کمیک مارول با شخصیت‌های کلینت بارتون و کیت بیشاپ است. هاکای پنجمین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول (MCU) بوده که توسط استودیو مارول تولید می‌شود.

این سریال با فیلم‌های فرنچایز تداوم داشته و پس از رویدادهای فیلم Avengers: Endgame (2019) اتفاق می‌افتد. ایگلا به عنوان نویسنده اصلی به همراه Rhys Thomas تیم کارگردانی سریال Hawkeye را بر عهده دارند.

سریال هاکای به عنوان یکی از محبوب‌ترین مینی سریال‌های دیزنی + Hotstar شناخته می‌شود. این مینی سریال هیجان انگیز در 24 نوامبر 2021 منتشر شده است. طرفداران این سریال هر هفته برای دیدن قسمت جدید هاکای هیجان زده‌تر می‌شوند زیرا این سریال تا به اینجا عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است و هر هفته آن را ارتقا می‌دهد.

قرار است که سریال هاکای در شش قسمت ساخته شود و پخش آن در تاریخ 22 دسامبر به پایان خواهد رسید. با اینکه سریال هاکای هنوز در حال پخش است اما تا به اینجا مورد توجه منتقدان بسیار زیادی قرار گرفته است. در ادامه با معرفی بازیگران سریال هاکای (Hawkeye) همراه ما باشید.

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)

آخرین نمایش مارول در دیزنی پلاس بالاخره در حال پخش است، در این سریال جرمی رنر در نقش کلینت بارتون در کنار هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ به عنوان نقش‌های اصلی نقش آفرینی کرده‌اند.

اگرچه که بازیگران سریال Hawkeye همگی افراد شناخته شده و مطرح هستند اما می‌توان گفت در این سریال شاهد چهره‌های جدید نیز خواهیم بود. گفته شده در قسمت‌های آتی نقش کیت بیشاپ در این سریال بیشتر خواهد شد زیرا در کتاب کمیک نیز یکی از تقش‌های اصلی را بر عهده داشته است.

در واقع، Trinh Tran تهیه کننده برنامه، فاش کرده است که معرفی شخصیت کیت تا حدودی دلیل تغییر Hawkeye از یک فیلم به یک سریال استریم است. سوال اصلی از او این بود که چگونه قرار است کل داستان سریال را در یک بازه زمانی دو ساعته به نمایش بکشیم؟

وی اعلام کرده است که ما در این سریال یک انتقام جو داریم که هنوز زمان زیادی برای کشف داستانش نداشته‌ایم. ما همچنین باید یک شخصیت جدید (کیت بیشاپ با بازی Hailee Steinfeld) را معرفی کنیم، و همچنین زمان کافی برای ایجاد پیوند و ایجاد پویایی خاص بین این دو نفر را که برای همه در کمیک‌ها بسیار جذاب است را ایجاد کنیم.

از آنجایی که این سریال به تازگی منتشر شده و هنوز در حال پخش است بسیاری از سایت‌ها هنوز اطلاعات دقیقی از اینکه چه کسی در ادامه سریال نقش آفرینی خواهد کرد ندارند.

با این حال لیستی برای بازیگران سریال هاکای (Hawkeye) منتشر شده که ما در ادامه ابتدا این لیست را برای شما نمایان خواهیم کرد و سپس با داستان سریال هاکای و پس از آن با بیوگرافی بازیگران هاکای همراه شما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال عازم جهنم (Hellbound)

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)

لیستی از بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)
بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)

همانطور که گفتیم در این مینی سریال بازیگران برجسته‌ای حضور دارند. در این قسمت اسامی از بازیگران سریال Hawkeye را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با آن‌ها آشنایی داشته باشید و پس از آن به بیوگرافی برخی از این بازیگران نقش اصلی خواهیم پرداخت.

  • جرمی رنر (Jeremy Renner) در نقش کلینت بارتون
  • هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) در نقش کیت بیشاپ
  • فلورنس پیو (Florence Pugh) در نقش یلنا بلووا
  • تونی دالتون (Tony Dalton) در نقش جک دوکسن
  • ورا فارمیگا (Vera Farmiga) در نقش النور بیشاپ
  • فرا فی (Fra Fee) در نقش کازی
  • الکس پانوویک (Aleks Paunovic) در نقش ایوان
  • پیوتر ادامچیک (Piotr Adamczyk) در نقش توماس
  • الاکوآ کاکس (Alaqua Cox) در نقش مایا لوپز
  • لیندا کاردلیانی (Linda Cardellini) در نقش لارا بالتون
  • زان مک کلارنون (Zahn McClarnon) در نقش ویلیام لوپز

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال کیمرا (Chimera)

بازیگران سریال شادی (Happiness)

داستان سریال Hawkeye

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)
داستان سریال Hawkeye

پیش از آنکه درباره بیوگرافی بازیگران هاکای مطالبی را ارائه کنیم در ابتدا شما را با داستان سریال هاکای آشنا می‌کنیم. این سریال، مجموعه‌ای بر اساس ابرقهرمان مارول کامیکس Hawkeye بوده که در محوریت ماجراهای Young Avenger است.

پس از وقایع Avengers: Endgame، هاکای داستان تیم شدن کلینت و کیت را دنبال خواهد کرد که تبدیل به Hawkeye جدید MCU خواهند شد. انتظار می‌رود در این سریال شاهد روابط بین کلینت و کیت باشیم در حالی که کلینت سعی می‌کند کیت را آموزش بدهد تا او تبدیل به هاکای شود.

اعلام اسامی بازیگران بینش بیشتری در مورد اینکه این نمایش در مورد چه چیزی خواهد بود ارائه کرده است. سریال هاکای Alaqua Cox در نقش مایا لوپز، با نام مستعار Echo، و همچنین ویلیام لوپز با بازی Zahn McClarnon را به MCU معرفی خواهد کرد.

اکو یک قهرمان دیگر است و می‌تواند حرکات حریفان خود را کپی کند. Disney+ اکنون در حال توسعه یک spinoff برای او است. این نمایش همچنین یلنا بلووا با بازی فلورانس پیو را که در فیلم Black Widow معرفی شده بود، معرفی خواهد کرد. در ادامه با معرفی بازیگران سریال Hawkeye همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

 بازیگران سریال مالیخولیا (Melancholia)

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

جرمی رنر (Jeremy Renner)

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)
داستان سریال Hawkeye

جرمی رنر، بازیگر، هنرپیشه، موسیقی دان و ترانه‌سرای آمریکایی است. وی در 7 ژانویه 1971 به دنیا آمده و در حال حاضر 50 ساله است. این بازیگر در پیشه بازیگری بسیار موفق بوده و سالیان زیادی در این عرصعه فعالیت می‌کند.

جرمی رنر توانسته با بازی در فیلم The Hurt Locker جایزه اسکار بهترین نقش اول مرد و با بازی در فیلم The Townt، جایزه مکمل بهترین بازیگر نقش مرد را به دست آورد. این بازیگر به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران باکس افیس در تمام دوران شناخته می‌شود.

جرمی رنر در یک خانواده پرجمعیت هفت نفره به دنیا آمده و فرزند ارشد این خانواده است. پدر و مادر این بازیگر زمانی که جرمی رنر در سن ده سالگی خود بود از هم جدا شده‌اند. این بازیگر برای اولین بار در سال 1995 با بازی در فیلم سفر بزرگسالان لامپون در نقش یک دانشجو کودن حضور پیدا کرد.

این بازیگر از ابتدا بسیار فعال و مسئولیت پذیر بوده است زیرا در سال 2001 با وجود اینکه در چندین برنامه تلوزیونی حضور پیدا می‌کرد، به عنوان یک آرایشگر نیز مشغول به کار بود تا بتواند از پس خرج‌های خود و خانواده برآید.

این بازیگر تا اکنون در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله Louie, Robot Chicken, 28 Weeks Later, American Hustle  Avengers: Endgame و ده‌ها مجموعه دیگر نقش آفرینی کرده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بازیگران سریال هاکای (Hawkeye) در این سریال حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

هانا ودینگهام (Hannah Waddingham)

بازیگران سریال آموزش رابطه (S.Education)

هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)
داستان سریال هاکای

هیلی استاینفلد خواننده و بازیگر آمریکایی بوده که در 11 دسامبر 1996 به دنیا آمده و هم اکنون 25 ساله است. این بازیگر پیشه هنرپیشگی خود را زمانی که فقط 10 سال داشت آغاز کرد. وی در سال 2010 در فیلم True Grit بازی کرد و توانست با بازی در این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل زن بشود.

هیلی در شهر لس آنجلس چشم به دنیا گشود. مادر او شری طراح داخلی و پدرش مربی بدنسازی است. در سال 2011، هیلی برای بازی در نقش ژولیت، در فیلم رومئو و ژولیت که نمایش مدرنی از کتاب شکسپیر بود انتخاب شد.

در سال 2013، هیلی در نقش Petra Arkanian در فیلم ماجراجویی، علمی تخیلی با عنوان Ender’s Game، بازی کرد. از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های این بازیگر می‌توان به The Edge of Seventeen, Bumblebee, The Homesman و Pitch Perfect 2 اشاره کرد.

جالب است بدانید این بازیگر در عرصه خوانندگی نیز فعالیت داشته و موسیقی برخی از فیلم‌ها را با صدای خود اجرا کرده است. برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با این بازیگر مقاله هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) را در سایت ما مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگران چینی زن و مرد 2021

جین سه یون (Jin se yeon)

فلورنس پیو (Florence Pugh)

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)
بیوگرافی بازیگران هاکای

فلورنس پیو یک بازیگر انگلیسی بوده که در 3 ژانویه 1996 به دنیا آمده است. این بازیگر هم اکنون 25 ساله است. پیو در سال 2016 با بازی در نقش اصلی به عنوان یک عروس جوان در لیدی مکبث توانست برندهٔ جایزهٔ فیلم ایندیپندنت بریتانیا شود، این موضوع به شهرت وی افزود.

وی در سال 2019 ابتدا در نقش کشتی‌گیر حرفه‌ای به نام پیج، در کمدی-درام مبارزه با خانواده‌ام که در مورد زندگی حرفه‌ای پیچ بود، ایفای نقش کرد. این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

پدر این بازیگر که کلینتون نام دارد، صاحب یک رستوران و مادرش دبورا پیو، یک رقصنده است. این بازیگر در سال 2014 پیشه بازیگری خود را آغاز کرد. از فیلم ها و سریال های فلورنس پیو می‌توان به In the Time It Takes to Get There, King Lear و Little Women اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگران ترکی زن و مرد 2021

 بهترین بازیگران کره ای زن و مرد در سال 2021 

تونی دالتون (Tony Dalton)

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)

تونی دالتون یک هنرپیشه و فیلم نامه نویس آمریکایی است که در 13 فوریه 1975 به دنیا آمده است و اکنون در 46 سالگی خود به سر می‌برد. این بازیگر اهل تگزاس در آمریکا بوده و بیشتر در سریال‌ها و فیلم‌های مکزیکی ایفای نقش کرده است.

از فیلم‌ها و سریال‌های این بازیگر می‌توان به Colombiana, Better Call Saul, Capadocia و Los simuladores اشاره کرد. این بازیگر با بازی در سریال Better Call Saul که ادامه سریال افسارگسیخته است، به محبوبیت خود افزود. این بازیگر در حال حاضر به عنوان یکی از بازیگران سریال Hawkeye در این سریال ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

اما مکی (Emma Mackey)

 بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم 

ورا فارمیگا (Vera Farmiga)

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)

ورا فارمیگا یک بازیگر آمریکایی بوده که در 6 اوت 1973 به دنیا آمده است. وی فرزند یک زوج اوکراینی است. این بازیگر در سال 1991 از مدرسه رقص سنتی اوکراینی فارغ‌التحصیل شده است. خواهر او نیز یک بازیگر بوده و نامش تیسا فارمیگا است. همسرش رن هاکی نام دارد که در عرصه موسیقی فعالیت می‍‌کند.

ورا فارمیگا نیز یکی از بازیگران سریال هاکای (Hawkeye) به شمار می‌رود. این بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌هایی نظیر The Manchurian Candidate, The Conjuring 2, The Conjuring و Source Code بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

 زیباترین و جذابترین مردان 2021

 بیلی آیلیش (Billie Eilish)

فرا فی (Fra Fee)

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)

فرا فی یک هنرپیشه اهل انگلستان بوده که در 20 مه 1987 به دنیا آ»ده و در حال حاضر 34 سال سن دارد. او در واقع یک بازیگر و خواننده ایرلندی است که برای بازی در نقش کورفیراک در فیلم اقتباسی تام هوپر از Les Misérables شناخته شده است.

فرا فی نقش مایکل کارنی را در فیلم The Ferryman ساخته Jez Butterworth در Royal Court Theatre, West End و Broadway به کارگردانی Sam Mendes بازی کرده است که با بازی در آن جایزه WhatsOnStage 2018 را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در نمایشنامه دریافت کرد. در سال 2021 او در نقش کازی در مجموعه دیزنی + Hawkeye به دنیای سینمایی مارول پیوست.

بیشتر بخوانید:

گروه کیپاپ کارد (KARD)

بازیگران سریال موش (Mouse 2021)

الکس پانوویک (Aleks Paunovic)

بازیگران سریال هاکای (Hawkeye)

الکس پانوویک یک بازیگر کانادایی بوده که در 29 ژوئن 1969 به دنیا آمده و هم اکنون 52 ساله است. الکس پانوویک  اهل وینیپگ، منیتوبا است و سه نسل از مبارزان در خانواده او هستند. پدر این بازیگر صرب تبار و مادرش اصالتاً کروات است.

او تا زمان اینکه از ناحیه شانه آسیب ببیند یک بوکسور قهرمان بود و در بازی‌های پان آمریکا در سال 1999 شرکت می‌کرد. الکس پانوویک قبل از اینکه در اولین تست بازیگری خود مشغول به کار شود، در یک گروه راک حضور داشت و در آن فعالیت می‌کرد.

وی هم اکنون از بازیگران سریال Hawkeye به شمار می‌رود. از آثار این بازیگر می‌توان به Badge of Honor, , Arrow,  A Very Sordid Wedding, Snowpiercer و Hard Days, Wet Nights اشاره نمود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: imdb

نظر شما در خصوص بازیگران سریال هاکای (Hawkeye) چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر