coinex
راهنمای خرید تکراتو

هفتمین اتهام تجاوز جنسی بنجامین مندی ؛ ماجرا چیست؟

ماجرای هفتمین اتهام تجاوز جنسی بنجامین مندی چیست؟ با ما همراه باشید تا اطلاعاتی از حواشی تازه مدافع منچستر سیتی را برایتان شرح دهیم.

بنجامین مندی، مدافع چپ فرانسوی سیتیزن‌ها در مجموع به «هشت مورد تجاوز جنسی» متهم شده است.

رسانه‌های بریتانیایی عصر چهارشنبه، 22 دسامبر، گزارش دادند که بنجامین مندی مدافع 27 ساله و فرانسوی منچستر‌سیتی به یک فقره تجاوز جنسی دیگر متهم شده است که علاوه بر اتهامات قبلی، مندی اکنون در کل به هشت فقره تجاوز و یک فقره آزار جنسی متهم شده است.
آخرین اتهام این بازیکن مربوط به شکایت یک فقره تجاوز جنسی که گمان می‌رود در ژوئیه سال جاری رخ داده باشد.

تجاوز جنسی بنجامین مندی

در حال حاضر مندی به هشت جرم علیه پنج زن مختلف متهم شده که هفت تا از این اتهامات مربوط به تجاوز به پنج زن بوده است و گمان می‌رود که این اتهامات بین اکتبر 2020 تا اوت 2021 رخ داده باشند.
گفتنی است، بنجامین مندی، از ماه اوت سال جاری و پس از اولین حضور در جلسه دادگاه، تحت بازداشت پلیس چشایر بوده است.

وکلای این بازیکن تاکنون سه بار تلاش کرده‌اند تا با پرداخت وثیقه حکم آزادی موقت وی را بگیردند، اما همه این درخواست‌ها رد شده‌اند.
آخرین بازی مندی برای منچستر سیتی در 15 اوت سال جاری در برابر تاتنهام بود که پس از آن، مدیران باشگاه سیتی او را تا مشخص شدن رای نهایی دادگاه به حالت تعلیق در آورده‌اند.

تجاوز جنسی بنجامین مندی

مندی که سابقه 10 مرتبه پوشیدن پیراهن تیم ملی فرانسه را در کارنامه خود دارد و به همراه این تیم قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه را جشن گرفت، در تابستان سال 2017 با رقمی حدوداً 52 میلیون پوند از موناکو به منچستر سیتی پیوست. گفتنی است، مندی سه بار با شاگردان پپ گواردیولا، فاتح رقابت‌های لیگ برتر انگلستان شده بود.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره تجاوز جنسی بنجامین مندی چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر