;
coinex

پخش زنده اینتر میلان ونتزیا 2 بهمن 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده اینتر میلان ونتزیا 2 بهمن 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده اینتر میلان ونتزیا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال ایتالیا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده اینتر میلان ونتزیا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال اینتر میلان ونتزیا به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی اینتر میلان ونتزیا را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده اینتر میلان ونتزیا 2 بهمن 1400

اینتر که صدر جدول سری آ را از آن خود کرده است امروز با تیم آخر جدولی ونتزیا بازی دارد. اینتر از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 4 برد و یک مساوی شده است و حال با 50 امتیاز در جایگاه 1 لیگ ایتالیا قرار دارد. از آن طرف ونتزیا تیم 17 جدولی با 18 امتیاز امروز درحالی با اینتر به رقابت می‌پردازد که از پنج بازی قبلی خود موفق به ثبت هیچ بردی نشده است و فقط 2 باخت و 3 مساوی به دست آورده است.

پخش زنده اینتر میلان ونتزیا 2 بهمن 1400

احتمال برد هر تیم در این بازی بر اساس آمار و ارقام به دست آمده به این گونه است که: اینتر با احتمال برد 89 درصدی و ونتزیا با احتمال برد 3 درصدی مقابل‌هم بازی خواهند کرد. 8 درصد نیز احتمال مساوی برای این بازی پیش بینی شده است.

ساعت بازی دو تیم منچستر سیتی و ساوتهمپتون نیز 20:30 به وقت ایران است. بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده اینتر میلان ونتزیا 2 بهمن 1400 از Inter Live stream

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر