;
coinex

تریلر فیلم Elvis را ببینید

کمپانی برادران وارنر تریلر فیلم Elvis با بازی تام هنکس را منتشر نمود. برای تماشای تریلر این فیلم بیوگرافی در ادامه همراه ما باشید.

فیلم الویس (Elvis) اثری در ژانر بیوگرافی، درام و موزیکال بوده که درباره زندگی خواننده مشهور الویس پرسلی (Elvis Presley) است. این اثر به دست باز لورمن (Baz Luhrmann) ساخته می‌شود. برای دانستن جزییات بیشتر درباره فیلم Elvis در ادامه با ما همراه باشید.

تریلر فیلم Elvis

الویس خواننده، موسیقی‌دان و بازیگر آمریکایی بود. او به عنوان یکی از شاخص‌ترین نمادهای فرهنگی قرن بیستم شناخته می‌شود و اغلب از او به عنوان «سلطان راک اند رول» یاد می‌شود.

تفسیرهای متفاوت او از ترانه‌ها و سبک اجراهای موزون همراه با یک ترکیب منحصر به فرد قوی از تأثیرات در میان خطوط رنگی در طول جنبش حقوق مدنی، او را به سمت موفقیت عظیم و جنجال‌های اولیه سوق داد.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم الویس 2022 را تماشا کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)

داستان فیلم Elvis

تریلر فیلم Elvis

الویس پریسلی خواننده مشهوری که استعدادش را شخصی به نام کلونل تیم پارکر کشف می کند و بعد از آن نیز تبدیل به مدیر برنامه وی می‌شود. فیلنامه این اثر توسط سم برومل (Sam Bromell)، کریگ پیرس (Craig Pearce) و جرمی دانر (Jeremy Doner) که به علاوه باز لورمن کارگردان این اثر در نوشتن فیلنامه اثر داشته است.

بازیگر نقش اصلی یعنی نقش الویس را آستین باتلر (Austin Butler) هنرنمایی می‌کند، در کنار آن تام هنکس مشهور در نقش کلونل به ایفای نقش می‌پردازد . سایر بازیگران این فیلم اولویا دی جونگ، یولا کوارتی، کوین هریسون، لوک بریسی، هلن تامسون، دارسی مونتگومری، دیوید ونهام و ریچارد راکسبورگ بازیگران این فیلم هستند.

تریلر فیلم Elvis که توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شده است، نگاهی درونی به زندگی نامه الویس پرسلی دارد. این کارگردان علاقه زیادی به آثار موزیکال داشته و به‌خوبی توانسته از پس پیچ و خم های ساخت آن برآید . انتظار می‌رود این فیلم به یکی از بهترین فیلم های 2022 تبدیل شود.

فیلم Elvis در تاریخ نهایی  24 ژوئن 2022 که جمعه 3 تیر 1401 اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره فیلم Elvis چیست؟ به فیلم های در ژانر بیوگرافی علاقمند هستید؟ نظر خود را در بخش کامنت ها بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر