coinex
راهنمای خرید تکراتو

فصل دوم سریال برف بی صدا می‌بارد ساخته می‌شود؟ [تاریخ پخش احتمالی]

فصل اول برف بی صدا می‌بارد ساخته‌ی پوریا آذربایجانی از دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت. با جدیدترین خبرها از فصل دوم سریال برف بی صدا می‌بارد با ما باشید.

برف بی صدا می بارد از بهترین سریال های 1400  بود که از شبکه سه سیما بخش شد. داستان این مجموعه در دهه‌ی 60، 70 و 90 روایت می‌شود. برای اطلاع از جزییات و داستان فصل دوم سریال برف بی صدا می‌بارد همراه تکراتو باشید.

فصل دوم سریال برف بی صدا می‌بارد

«برف بی صدا می بارد» عنوان سریالی سه فصلی بوده که محصول فیلم و سریال شبکه سه سیماست. پوریا آذربایجانی کارگردان این مجموعه، پیش از این کارگردانی «نوار زرد» که سریالی متفاوت و جنایی است را به عهده داشته و برف بی صدا می بارد دومین همکاری آذربایجانی با موسسه فرهنگی هنری وصف صباست.

فصل دوم سریال برف بی صدا می‌بارد

این سریال 250 قسمتی لقب طولانی‌ترین مجموعه تلویزیون را از آن خود کرده است. بر اساس اخبار رسانه‌ها ضبط برف بی‌صدا می‌بارد که از سال ۱۳۹۵ آغاز شده بود، در سال ۱۴۰۰ فیلمبرداری آن به پایان رسیده است.

تاریخ پخش فصل دوم برف بی صدا می‌بارد

فصل اول سریال برف بی صدا می بارد که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی برعهده دارد، از دی ماه سال جاری هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش شد و در فهرست سریال‌های مخاطب پسند و پربیننده‌ی تلویزیون قرار گرفت.

با توجه آخرین اخبار از سال فروردین سال 1401 پخش فصل دوم سریال نجلا به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان جایگزین پخش مجموعه برف بی صدا می‌بارد خواهد شد.

احتمالا پس از این ایام و پایان سریال 40 قسمتی نجلا، فصل دوم برف بی صدا می‌بارد از شبکه سه روی آنتن برود. البته هنوز زمان دقیق و قطعی برای تاریخ پخش فصل دوم برف بی صدا می‌بارد از سوی مسئولان این شبکه اعلام نشده است.

فصل دوم سریال برف بی صدا می‌بارد

اگر از علاقه‌مندان مجموعه‌های شبکه سه باشید و آن‌ها را درطول هفته دنبال کنید، حتما اطلاع دارید که بر اساس جدول پخش سریال‌های شبکه سه سیما پنج شنبه‌ها زمان پخش تکرار سریال برف بی صدا می بارد بود و می‌توانستید به تماشای خلاصه‌ی قسمت‌هایی که از شنبه تا چهار شنبه از این سریال پخش شده بود، بنشینید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های تابستان 1400

خلاصه داستان برف بی صدا می‌بارد

در وصف شاعرانه‌ی خلاصه مجموعه تلویزیونی برف بی صدا می‌بارد می‌خوانیم: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم، پرده حسرت از دلت برمی کنم، برف بی صدا می‌بارد، دردانه من، بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم.

برف بی صدا می بارد قصه‌ای در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی دارد که در آن داستان زندگی یک خانواده پنج نفره به تصویر کشیده شده است. نقش پدر و مادر داستان این سریال را به ترتیب فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی ایفا می‌کنند. آن‌ها سه دختر دارند که الیکا عبدالرزاقی، مریم شیرازی و مهسا طهماسبی ایفاگر نقش دختران خانواده این سریال هستند.

بازیگران و عوامل سریال برف بی صدا می‌بارد

فصل دوم سریال برف بی صدا می‌بارد

  • کارگردان: پوریا آذربایجانی
  • تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی
  • نویسنده: زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا
  • برخی بازیگران: پوریا پورسرخ (شهاب)، الیکا عبدالرزاقی (سیمین)، پاشا رستمی (احمد)، پوریا شکیبایی (حبیب)، مریم شیرازی (نسرین)، مینا وحید (نرگس)، فریبا متخصص (آهو)
  • مدیر تولید: سامان شعشعه
  • مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی
  • مدیر تصویربرداری: مجید محمدقلی
  • مدیر صدابرداری: سامان شهامت
  • طراح لباس: ساجده میرخانجانی
  • طراح صحنه: بابک پناهی
  • طراح گریم: کامران خلج
  • تدوین: خشایار موحدیان/سعید سیاح
  • جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال برف بی صدا می‌بارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    باسلام خدمت شما دوستان عزیز.میخولستم راجع به سریال محیج برف بی صدا میبارد صحبت کنم.من به شخصه عاشق وشیفته این سریال شده بودم طوری که در طول روز بهش فکر میکردم وباهاش زندگی می کردم منتظر بودم که کی شب بشه وادامه سریال رو ببینم خیلی وقتا ابن قدر حیجانی بود برام که تپش قلب می گرفتم.خواهشا قطع نشه وادامه فصل دوم رو پخش کنید ما دیگه سرگرمی دیگه نداریم.

    پاسخ

    با سلام و خسته نباشید میخواستم سئوال کنم پخش فصل دوم چه زمانی است متشکرم

    پاسخ

    سلام یعنی چی! چند ماه این سریال رو دنبال کنیم تا به جاهای مهم فیلم میرسه متوقفش میکنن؟ چه وضعشه؟؟؟!!!! خواهشا پیگیری بشه و دوباره این سریال رو آنتن بره…!!

    پاسخ

    باسلام ووقت بخیر هرچند مشکل من اونقدرام که فکر میکنید بزرگ نیستید من میخواستم بدونم چرا زحمت های عوامل یک سریالو به هدر میدید آیا مخاطب ملاکتون نیست من واقعا از شبکه سه ناراضیم از اینکه پخش سریال برف بی صدا می بارد رو متوقف کرد اونم بدون اطلاع ببخشید پس پخش سی قسمت آخرچی زحمت عوامل بازیگرا چی مگه میشه قصه به پایان نرسه 🙂⚘️ اصلا مگ داریم آقای مسئول مشکل من بزرگ نیست این شبکه حتی وقتی فوتبال میداد یک خبر نمیداد این سریال پخش نمیشه مردم مشکلات زیادی دارن بله ولی ممنون میشم اینو پیگیر باشید که چرا یک شبکه فاز برمیداره و سریالی رو متوقف میکنه این سریال مخاطب خاص خودشو داره کمی به مخاطبا هم احترام بذاریم 😃

    پاسخ

    اینا چی ان ترو قرعان
    یه زمان 3 دوننگ 3 دونگ و ترش و شیرین میدیدیم حالا استفراغات اینا

    پاسخ