coinex
راهنمای خرید تکراتو

کاغذ دیجیتال Paper Book Pro II شیائومی رونمایی شد

کاغذ دیجیتال Paper Book Pro II شیائومی برای رقابت با آمازون Kindle وارد بازار چین شد. این کاغذ دیجیتال ویژگی‌های جذابی دارد و به قیمت 200 دلار عرضه می‌شود. با این خبر همراه ما باشید تا با ویژگی‌های این محصول جدید آشنا شویم.

شیائومی در رویداد جدیدی که به تازگی برگزار شد، از کاغذ دیجیتال Paper Book Pro II به عنوان پرچمدار این شرکت، رونمایی کرد. رزولوشن بالا، پردازنده قوی و سرعت پاسخگویی بالا، برخی از ویژگی‌های جذاب و برجسته این محصول هستند.

معرفی کاغذ دیجیتال Paper Book Pro II

با پیشرفت تکنولوژی و برای جلوگیری از قطع درختان، کاغذهای دیجیتال بیش از پیش مورد توجه واقع شدند. این کاغذهای دیجیتالی، احساس واقعی نوشتن را ایجاد می‌کنند. شیائومی بعد از کاغذ دیجیتال میجیا، در رویداد جدید خود از کاغذ دیجیتال جدیدی به نام Paper Book Pro II رونمایی کرد. این کاغذ ویژگی‌های جذابی دارد که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

کاغذ دیجیتال Paper Book Pro II شیائومی رونمایی شد

 

شیائومی یک محصول جدید برای رقابت با آمازون Kindle را در بازار چین عرضه کرد. Xiaomi Duokan Electronic Paper Book Pro II دارای صفحه نمایش 7.8 اینچی تخت  E-ink است. این دستگاه رزولوشن تصویر 1872×1404 پیکسلی دارد که تراکم صفحه نمایش در آن 300 PPI است.

ضخامت این کاغذ دیجیتالی 7 میلی‌متر و وزن 250 گرم است و به لطف باتری با ظرفیت 200 میلی‌آمپرساعتی، تا 6 هفته قابلیت آماده به کار بودن را دارد. شیائومی ادعا دارد که سرعت پاسخگویی این دستگاه، تا 109 درصد افزایش یافته است. احتمالا این افزایش سرعت را مدیون پردازنده 4 هسته‌ای RK3566 با رم 2 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستیم.

از امکانات ویژه این محصول جدید می‌توان به جستجوی صوتی داخلی، انتقال فایل کتاب‌های الکترونیکی با بلوتوث و WLAN و پشتیبانی از فرمت‌هایی مانند PDF اشاره کرد.

قیمتی که شرکت شیائومی برای کاغذ دیجیتالی Paper Book Pro II اعلام کرده، 1299 یوان یا به عبارتی 204 دلار است؛ ولی با قیمت 1199 یوان (188 دلار) در کشور چین به فروش می‌رسد. پیش فروش این کاغذ دیجیتالی از سه شنبه 9 فروردین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کاغذ Paper Book Pro II چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر