coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

احتمالا یک گوشی بنام اوپو Find X Pro Plus عرضه شود

اوپو Find X Pro Plus با مشخصاتی از جمله باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی و همچنین فناوری شارژ بی‌سیم AirVOOC که به تازگی فاش شده است، به زودی عرضه خواهد شد.

پس از معرفی رسمی گوشی‌های پرچم‌دار Find X5 و Find X5 Pro به بازار جهانی، و پس از آن رونمایی مدل Find X5 Pro Dimensity Edition، حال با توجه به اطلاعات افشا شده توسط یک افشاگر چینی، به‌نظر می‌رسد که مدل پیشرفته‌تری با نام اوپو +Find X5 Pro در راه است. می‌خواهیم در این نوشتار به جزئیات اطلاعات به‌دست آمده از این گوشی بپردازیم. پس در ادامه‌ی این مطلب با تکراتو همراه باشید.

مشخصات فاش شده اوپو Find X Pro Plus

با توجه به گزارشات منتشر شده، +OPPO Find X5 Pro دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی AMOLED E6 با لبه خمیده است که از وضوح +Quad HD، پشتیبانی می‌کند و از نرخ نوسازی 120 هرتز نیز بهره می‌برد. همچنین این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و تراشه MariSilicon X NPU بوده و با حداکثر 16 گیگابایت رم  از نوع LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 عرضه می‌شود. اوپو Find X Pro Plus

اوپو Find X Pro Plus دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 150 واتی UltraVOOC پشتیبانی کرده و فناوری شارژ بی‌سیم AirVOOC را نیز دارد. همچنین این گوشی، با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری ColorOS 12.1 که به‌صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب شده است، عرضه خواهد شد.

سوراخ پانچ این گوشی دارای یک لنز سلفی به همراه سنسور 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 است. ماژول دوربین تعبیه شده در پنل پشتی آن نیز شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX789 با لرزشگیر اپتیکال 5 محوره، لنز اولترا واید با سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 و در آخر یک لنز اولترا تله‌فوتو پریسکوپ OmniVision OV64B با سنسور 64 مگاپیکسلی و پشتیبانی از زوم 5 برابری اپتیکال به‌همراه لرزشگیر OIS است.

از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به لبه کناری‌ از جنس آلیاژ آلومینیوم سری 6، بلندگوهای استریو دوگانه، موتور ویبره محور x، اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر اولتراسونیک، NFC، سنسور IR و در نهایت پشتیبانی از استاندارد IP68 اشاره کرد. گفتنیست که این گوشی به همراه دو محافظ نمایشگر Gorilla Glass Victus در جلو و عقب در جعبه خود، عرضه می‌شود. درحال‌حاضر، اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه اوپو Find X Pro Plus در دسترس نیست. اما با توجه به اطلاعات فاش شده، این گوشی با قیمت 6999 یوان (معادل 1100 دلار) برای نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی، به دست کاربران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اوپو Find X Pro Plus چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر