coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیا فیلم چهارم اسپایدرمن توبی مگوایر ساخته می‌شود؟

ساخت فیلم چهارم اسپایدرمن توبی مگوایر براساس گفته سم ریمی در هاله‌ای از ابهام است. برای اطلاع از آخرین جزئیات با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار از دنیای سینمایی مارول، سم ریمی کارگردان فیلم‌های سری مارول مانند مرد عنکبوتی توبی مگوایر و دکتر استرنج در مصاحبه‌ای از ساخت مرد عنکبوتی 4 با بازی توبی مگوایر اظهار بی اطلاعی کرد؛ اما می‌توان حدس زد که ساخت آن نیز دور از انتظار نخواهد بود.

ساخت فیلم چهارم اسپایدرمن توبی مگوایر 

سم ریمی در مصاحبه با فاندانگو گفت: «بعد از ساخت دکتر استرنج متوجه شدم که هر چیزی ممکن است، واقعاً هر چیزی در دنیای مارول، هر تیمی. من عاشق توبی هستم.»

آیا فیلم چهارم اسپایدرمن توبی مگوایر ساخته می‌شود؟

او در ادامه گفت:

فکر می کنم همه چیز ممکن است. واقعاً یک داستان یا یک نقشه دارم. من نمی‌دانم که آیا مارول در حال حاضر به آن علاقه مند خواهد شد یا خیر. نمی‌دانم نظر آنها در مورد آن چیست. من واقعاً آن را دنبال نکردم. اما زیبا به نظر می‌رسد. حتی اگر این یک فیلم مرد عنکبوتی نبود، من دوست دارم دوباره با توبی در نقشی متفاوت کار کنم.

در حال حاضر، هیچ شایعه یا برنامه تایید شده‌ای برای ساخت مرد عنکبوتی 4 توبی مگوایر وجود ندارد، به ویژه با برنامه‌هایی که از قبل برای بازی تام هالند در سه گانه دیگری از MCU در راه است. سم ریمی درباره احتمال ساخت سریال، به ممکن بودن هرچیزی در دنیای ماورل اشاره کرده است. او ساخت این دنباله را بصورت رسمی تایید نکرده است، اما اینطور که به‌نظر می‌رسد، همکاری با توبی مگوایر برای او اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران عزیز سایت تکراتو درباره ساخت فیلم چهارم اسپایدرمن توبی مگوایر چیست؟ درقسمت نظرات بنویسید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    حتما من که بهترین فیلم های اسپایدرمن رو همون سه گانه توبی میدونم با اختلاف بالا واقعا دیدنی و ماندگار بود و امیدوارم ادامه دار باشه و لذت دیدن مردعنکبوتی با توبی که حس واقعی تری به بیننده میده مخصوصا با همان عوامل و بازیگران و دشمنان جدی و چالشی که داشت و….

    پاسخ