;
coinex

روسیه ایلان ماسک را تهدید به مرگ کرد؟ [+واکنش توییتری او]

تهدید ایلان ماسک به مرگ توسط روسیه به دلیل ارائه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به اوکراین، حواشی زیادی را در توییتر با خود به همراه داشته است. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم به جزئیات بیش‌تری از این خبر بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

ایلان ماسک مدتی پس از انتشار بیانیه تهدیدآمیز رئیس سازمان فضایی روسیه، در واکنش به این توییت اعلام کرد که اگر به دلیل مشکوکی از دنیا رفت، از آشنایی با مخاطبان خود بسیار خوشحال شده است. ظاهرا در بیانیه منتشر شده از طرف رئیس سازمان فضایی روسیه، ثروتمندترین فرد جهان به دلیل حمایت از اوکراین و همچنین فرستادن پک‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، از طرف شرکت اسپیس ایکس، توسط روسیه به مرگ تهدید شده است.

تهدید ایلان ماسک به مرگ توسط روسیه

ایلان ماسک در توییتی، بیانیه «دمیتری روگوزین»، رئیس روسکاسموس را منتشر کرد. در این بیانیه، روگوزین از توزیع پک‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک توسط شرکت اسپیس ایکس به رسانه‌های روسیه خبر داد. همچنین این موضوع را اقدامی در راستای حمایت نیروهای نظامی و شبه‌نظامی اوکراین از جمله گردان نازی Azov دانست. در ادامه، ترجمه متن زیر را مشاهده می‌کنید.

تهدید ایلان ماسک به مرگ توسط روسیه

این متن از زبان انگلیسی به فارسی ترجمله شده است:

«اذعان سرهنگ «دمیتری کورمیانکوف»، فرمانده تیپ 36 نیروی دریایی اوکراین که به اسارت درآمده، نشان می‌دهد که ترمینال‌های شرکت ماهواره‌ای استارلینک ایلان ماسک توسط هلیکوپترهای ارتشی به گروه‌های شبه‌نظامی گردان نازی Azov و نیروهای نظامی حاضر در شهر ماریوپول تحویل داده شده‌اند. بر اساس اطلاعات ما، تحویل تجهیزات استارلینک توسط پنتاگون انجام شده. بنابراین، ایلان ماسک در تامین تجهیزات ارتباطی نیروهای فاشیست اوکراین دخیل است و به همین خاطر، فرقی نمی‌کند که چقدر مسخره‌بازی دربیاوری ایلان، چون تو هم مانند یک بزرگسال پاسخ اقداماتت را خواهی گرفت.»

پس از تهدید ایلان ماسک به مرگ توسط روسیه او نیز در توییتی اعلام کرد: «اگر تحت شرایط مشکوکی مُردم، از آشنایی با شما خوشحال شدم.» مادر ایلان ماسک نیز اعتراض خود را به توییت او با دو ایموجی عصبانی اعلام کرد و گفت واکنش او به هیچ‌وجه بامزه و خنده‌دار نیست. ماسک نیز در ادامه به توییت مادرش پاسخ داد و گفت: «معذرت می‌خواهم! تمام تلاشم را می‌کنم که زنده بمانم.» همان‌طور که از واکنش‌های ایلان ماسک پیداست، به نظر نمی‌رسد که او از این تهدیدات نگران شده باشد.

تهدید ایلان ماسک به مرگ توسط روسیه

البته گفتنیست که نمی‌توان روی تهدیدات روگوزین هم حساب باز کرد؛ زیرا این نخستین باری نیست که اقدام به تهدید کرده است. او در گذشته نیز تهدید کرده بود که اگر تحریم روسیه در ایستگاه بین‌المللی فضایی ادامه داشته باشد، آن را نابود می‌کند؛ ولی تا به الان همچین اتفاقی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد تهدید ایلان ماسک به مرگ توسط روسیه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر