;
coinex

اولین تریلر Money Heist: Korea – Joint Economic Area را تماشا کنید

تریلر Money Heist: Korea – Joint Economic Area از استریم نتفلیکس پخش شد تا دوباره آدرنالین خون طرفداران سریال اصلی بالا برود.

توکیو، کهنه سرباز ارتش کره، با گروهی از دزدها تحت رهبری مغزی متفکر معروف به پروفسور متحد می‌شوند تا سرقتی بی‌سابقه را برنامه‌ریزی کنند؛ سرقت پولی که هنوز وجود ندارد. به نظرتان داستان آشنا نیست؟

سریال اسپانیایی La Casa De Papel (سرقت پول) خیلی زود طرفداران پر و پاقرصی پیدا کرد. این سریال در 5 فصل عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. حال، پس از موفقیت‌های چشمگیر سریال‌های کره‌ای در استریم نتفلیکس، این شبکه به فکر ساخت نسخه کره‌ای از money heist  افتاده است.

سریال جدید نتفلیکس توسط کیم هونگ سان کارگردانی شده و توسط BH Entertainment و Zium Content برای نتفلیکس تهیه شده است.

ریو یونگ جائه، نویسنده سریال، می‌گوید: «فرضیه بازسازی برایم جالب بود؛ زیرا نه تنها در مورد درگیری بین دزدان و پلیس است، بلکه لایه‌های جدیدی مانند تنش، بی‌اعتمادی و هماهنگی بین کره شمالی و کره جنوبی را اضافه می‌کند. این وضعیتی است که در آن دزدان از کره شمالی و جنوبی به هم می‌پیوندند و پلیس از شمال و جنوب دست به دست هم می‌دهند تا آنها را متوقف کنند.

از تریلر Money Heist: Korea – Joint Economic Area چه می‌فهمیم؟

اما داستان Money Heist: Korea – Joint Economic Area از چه قرار است. در نسخه کره‌ای پیچیدگی داستان در این است که دو کره در آستانه اتحاد هستند. به همین خاطر، منطقه‌ای امنیتی مشترک میان دو کره شمالی و جنوبی به وجود آمده است.

تریلر Money Heist: Korea – Joint Economic Area

جایی میان کره شمالی و جنوبی امروزی وجود دارد که ضرابخانه‌ای بنا شده است؛ یعنی ساختمان مورد نظر پروفسور و گروهش. تنها چیزی که بین گانگسترها و هدفشان وجود دارد، کارگروهی مشترک به رهبری متخصص مذاکره کره جنوبی و یک عامل کره شمالی است.

money heist  اصلی نشان داد که چگونه داستان سرایی عالی را همه دوست خواهند داشت. درام کره‌ای نیز ثابت کرده است قدرت جذب مخاطب جهانی را دارد. کیو لی، مدیر محتوای نتفلیکس کره گفت: «بی‌صبرانه منتظر واکنش مخاطب جهانی نسبت به سریال هستیم؛ زیرا ما این داستان حماسی را با استعدادهای برتر کره‌ای ساخته‌ایم.»

این تیزر همچنین شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران را نیز به نمایش می‌گذارد؛  پروفسور (یو جی تائه)، توکیو (جونگ جونگ-سو) و برلین (پارک هه سو بازیگر سریال Squid Game). نکته دیگر سریال، لباس‌های نمادین قرمز  و ماسک‌های سنتی هاهوئه است که جای ماسک‌های سالوادور دالی را در نسخه اسپانیایی گرفته‌اند.

Money Heist: Korea – Joint Economic Area  از 24 ژوئن (3 تیر) پخش می‌شود.

در پایان تریلر Money Heist: Korea – Joint Economic Area را تماشا می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر Money Heist: Korea – Joint Economic Area چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: variety

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر