;
coinex

برنامه iMessage در iOS 16 با قابلیت ویرایش و بازگرداندن پیام بروزرسانی شد

iMessage در iOS 16 با قابلیت‌ بهتری ارائه می‌شود. اپل در حال افزودن ویژگی‌های جدیدی از جمله قابلیت ویرایش و بازگرداندن پیام در مکالمات iMessage است.

از جمله امکاناتی که اپل در حال ارائه‌ی آن در نسخه‌ی iOS 16 است، قابلیت ویرایش و بازگرداندن پیام است. با این ویژگی، ویرایش پیام‌ها پس از ارسال نیز برای کاربران ممکن می‌گردد. شما می‌توانید پیام‌های ارسال‌شده را ویرایش کنید، پیام‌های ارسالی را به‌طور کامل لغو کنید و مکالمات خوانده‌شده را به‌عنوان خوانده‌نشده علامت‌گذاری کنید.

قابلیت ویرایش و بازگرداندن پیام در iMessage

همانطور که می‌دانید، مدت‌هاست که امکان ویرایش و لغو پیام‌های ارسالی وجود داشته است و تلگرام و دیگر اپلیکیشن‌ها نیز از این ویژگی‌ها برخوردار بودند. حالا اپل از قابلیت ویرایش و بازگرداندن پیام در iMessage می‌گوید. iMessهایی که بعد از این قابلیت ویرایش می‌شوند، با زیرنویس «ویرایش‌شده» در کنار وضعیت تحویلشان مشخص می‌گردند، بنابراین گیرنده می‌داند پیام تغییر کرده است. جالب است بدانید شما یک پیام را می‌توانید تا پانزده دقیقه پس از ارسال ویرایش کنید.

برنامه iMessage در iOS 16 با قابلیت ویرایش و بازگرداندن پیام بروزرسانی شد

 

iMessage همچنین به طور مستقیم ادغام  SharePlay را فراهم می‌کند، بنابراین نیازی به برقراری تماس FaceTime ندارید.

اپل همچنین ویژگی‌های املای خودکار خود را به‌روزرسانی می‌کند. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا در صورت نیاز، پیام‌های خود را از صوت به حالت نوشتار تغییر دهید. همینطور شما می‌توانید متن را با انگشت خود به طور همزمان از لحاظ املایی ویرایش کنید.

این ویژگی‌های جدید و قابلیت ویرایش و بازگرداندن پیام iMessage، به عنوان بخشی از iOS 16 در پاییز امسال عرضه می‌شوند. اپل iOS 16 را به عنوان بخشی از رویداد اصلی WWDC معرفی کرد. اپل در این رویداد که در حال برگزاری است، تاریخ انتشار iOS 16 را پاییز امسال اعلام کرد.

نظر شما در مورد قابلیت ویرایش و بازگرداندن پیام iMessage در iOS 16 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر