;
coinex

کاشت موی زیدان در ترکیه سوژه شبکه های اجتماعی شد [+عکس]

کاشت موی زیدان در ترکیه سوژه شبکه های اجتماعی شد. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید و یکی از اسطوره های فوتبال جهان تصمیم دارد با کاشت مو در ترکیه ذهنیت فوتبال دوستان نسبت به چهره اش را تغییر دهد. سفر زیدان به استانبول برای کاشت مو یکی از باورنکردنی ترین خبرهایی است که ‌می‌شد آن را تصور کرد اما گویا این اتقاق صحت دارد و زیدان هوس سر پرمو کرده است

در همین رابطه نشریه «حریت» ترکیه خبر داد زیدان به استانبول سفر کرده تا در کلینک کاشت مو حضور پیدا کند و مو بکارد.

کاشت موی زیدان در ترکیه سوژه شبکه های اجتماعی شد [+عکس]

اسطوره تیم ملی فرانسه که همواره از او به عنوان یکی از «کچل‌های مشهور دنیای فوتبال» یاد می‌شود، برای کاشت مو راهی استانبول شده است. طبق اعلام این رسانه ترکیه ای زین الدین زیدان به صورت مخفیانه به ترکیه سفر کرده و می خواهد با کاشت مو برای مدت ۲ هفته در هتل محل اقامتش بماند تا موهایش رشد کند.

زیدان بعد از جدایی از رئال مادرید هنوز مربی تیمی نشده و شایعات زیادی درباره احتمال مربیگری اش در پاری سن ژرمن مطرح شد ولی پی اس جی گالتیه سرمربی سابق لیل را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

زیدان که با نام «زیزو» شناخته می‌شود و اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود، زمانی که شروع به بازی کرد موهای پرپشتی داشت، اما در نهایت در 20 سالگی شروع به کچل شدن کرد. ترکیه بهترین مراکز برای کاشت مو را دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر