coinex
راهنمای خرید تکراتو

کوین اسپیسی بار دیگر به تجاوز جنسی متهم شد!

کوین اسپیسی بار دیگر به تجاوز جنسی متهم شد و مانند گذشته از یکی از مهمترین پروژه‌های خود اخراج شده تا سرنوشت نامعلومی داشته باشد.

هنوز داغ دل طرفداران پرشمار سریال House of Cards که به دلیل اتهامات وارده به اسپیسی در آن مقطع شاهد حذف او از فصل ششم و پایانی سریال بودند تازه است. در آن مقطع House of Cards یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها با طرفداران پرشمار بود که فصل ششم آن با استقبال خوبی مواجه نشد و شاید اصلی‌ترین علت آن، نبود اسپیسی بود. مدتی بعد البته کوین اسپیسی از اتهامات تبرئه شد ولی بازگشتی به سینما نداشت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن جهان

کوین اسپیسی بار دیگر به تجاوز جنسی متهم شد!

این ستاره محبوب سینما که بعد از این حواشی مدت‌ها کنج عزلت گزیده بود، قرار بود تا با پروژه جذاب چنگیزخان به سینما بازگردد اما بار دیگر حواشی مشابه مربوط به اتهامات جنسی سبب شد تا او از این پروژه اخراج شود.

اسپیسی قرار بود نقش اصلی این فیلم باشد و نقش یک مرد مذهبی مقدس را ایفا کند. امتیاز این فیلم در جشنواره کن ارائه شده بود اما طرح اتهامات جدید منجر به تصمیم عوامل به اخراج او شد.

فیلم 1242: دروازه غرب، درامی تاریخی درباره مردی مقدس است که می‌کوشد یکی از لشکرهای چنگیزخان را از هجوم به اروپا بازدارد. حالا بیل چمبرلین تهیه کننده فیلم گفته که اتهام 4 مورد آزار جنسی علیه کوین اسپیسی در بریتانیا سبب شده تا او از این نقش کنار گذاشته شود. چمبرلین همچنین گفته که در حال بررسی برای انتخاب جانشین او هستند.

کوین اسپیسی بار دیگر به تجاوز جنسی متهم شد!

اسپیسی پنج شنبه با حضور در دادگاه عالی لندن در جایگاه شهود دادگاه قرار گرفت و اعلام کرد بی‌گناه است. قاضی ۶ ژوئن ۲۰۲۳ را برای بررسی موارد تعیین کرد.

دروازه‌ای به سوی غرب فیلمی به کارگردانی پیتر سوس کارگردان مجارستانی است که قرار است با بودجه بین 10 تا 25 میلیون دلاری ساخته شود و فیلمبرداری آن ظرف مدت 2 ماه آتی شروع می‌شود. اریک رابرتز و کریستوفر لمبرت از دیگر بازیگران سرشناس این فیلم هستند.

‌اسپیسی به تازگی در فیلم «پیتر پنج هشت» مقابل دوربین رفت و پس از طرح اتهامات جدید، تهیه‌کنندگان این فیلم از وی حمایت کردند. شکایت شاکیان جدید اسپیسی مربوط به زمانی است که وی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ مدیریت هنری تئاتر «اولد ویک» لندن را برعهده داشت. حالا ۲۰ نفر مدعی شدند که وی در آن زمان رفتار نامناسبی با آنها داشته است.

بیشتر بخوانید:

کوین اسپیسی بار دیگر به تجاوز جنسی متهم شد! نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر