coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیبا اینو در صرافی بیترکس لیست شد!

شیبا اینو به طور رسمی در صرافی آمریکایی کریپتوکارنسی بیترکس (Bittrex) فهرست شد. دوج کوین نیز در سپتامبر 2018 در این صرافی لیست شده بود.

شیبا اینو (Shiba Inu) پس از مدت‌ها، بالاخره در صرافی معروف آمریکایی بیترکس فهرست شد. این میم کوین محبوب از سال گذشته در بسیاری از صرافی‌های معتبر دنیا نظیر بایننس، کوین بیس، Gemini و … لیست شده است.

فهرست شدن شیبا اینو در صرافی بیترکس

به گزارش U.Today، میم کوین شیبا اینو در ماه ژوئن در صرافی Bitstamp فهرست شده بود. نرم افزار معامله سهام رابین هود (Robinhood) نیز در ماه آپریل این میم کوین محبوب را لیست کرد.

شیبا اینو صرافی بیترکس

صرافی Switchhere، اواخر ماه گذشته، رمزارزهای SHIB ،LEASH و BONE را فهرست کرد. در زمانی مشابه سرویس خمات مالی آلمانی Vivid Money نیز حمایت خود از توکن SHIB را نشان داد.

بیش از 43 میلیون توکن شیبا سوزانده شد

با توجه به داده‌های اکانت توییتر Shib Burn، طی 14 تراکنش، 43,143,474 توکن SHIB سوزانده شد. طبق داده‌های IntoTheBlock، نهنگ‌های شیبا در حال حرکت هستند. میزان تراکنش‌های بزرگ این رمزارز در 24 ساعت گذشته حدود 30 درصد افزایش یافته است.

یک تراکنش حجم بالا به طور میانگین شامل 100 هزار دلار می‌شود. افزایش قابل توجه حجم تراکنش‌ها با افزایش فعالیت نهنگ‌هایی مرتبط است که در حال خرید یا فروش هستند. شیبا اینو از لحاظ تعداد هولدرها نیز رکورد جدید به نام خود ثبت کرده است. به گزارش WhaleStats، در حال حاضر 1,202,755 کیف پول توکن Shiba Inu را نگه‌داری می‌کنند. شیبا اینو بزرگترین دارایی 100 نهنگ برتر اتریوم (ETH) به شمار می‌رود.

سطح روانی 0.000010 دلار SHIB در 13 ژوئن شکسته شده بود. شیبا با رشد 4.8 درصدی مجدداً به سطح 0.000010 بازگشت. قیمت هر واحد از این توکن در زمان نگارش این مقاله 0.0000107 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رمزارز SHIB چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر