;
coinex

آیکو با انتشار تیزر رسمی مشخصات تراشه آیکو 10 را تایید کرد

مشخصات تراشه آیکو 10 و آیکو 10 پرو در تیزر رسمی این شرکت فاش شد. این گوشی‌ها تا چند ساعت آینده رسما رونمایی می‌شوند.

آیکو در روزهای گذشته، با انتشار تیزر و پوسترهای مختلف، جزئیاتی از مشخصات آیکو 10 و 10 پرو را فاش کرده است؛ و حالا که چند ساعت تا تاریخ رونمایی باقی مانده، مشخصات تراشه آیکو 10 و 10 پرو را تایید کرد.

تراشه آیکو 10 و 10 پرو

آیکو با انتشار تیزر رسمی تایید کرد که سری آیکو 10 به تراشه‌ای مجهز می‌شود که توسط کمپانی ساخته شده است؛ یعنی +V1. این تراشه برای ارتقای عملکرد دوربین و تجربه کاربری عکاسی طراحی شده است. تراشه +V1 درواقع نسل دوم یک تراشه تصویربرداری است که توسط کمپانی مادر آیکو، یعنی ویوو توسعه یافته است.

آیکو با انتشار تیزر رسمی مشخصات تراشه آیکو 10 را تایید کرد

این تراشه از قابلیت کاهش نویز در شب با استفاده از استریوسکوپی لحظه‌ای سه‌بعدی، فریم‌بندی MEMC و هوش مصنوعی در بخش سخت‌افزاری بهره می‌‌برد. همچنین گفته می‌شود که این تراشه در ترکیب با SRAM می‌توانید نرخ توان خروجی داده را در 8GB/s حفظ کند، راندمان انرژی را تا 300 درصد بهینه‌ کند و مصرف انرژی را تا 72 درصد کاهش دهد.

اما درباره سیستم روی تراشه آیکو 10 و آیکو 10 پرو باید گفت که از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار می‌شوند که نسخه‌ای رده‌بالاتر و بهینه‌سازی شده از اسنپدراگون 8 نسل 1 است. نسخه جدید با فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته شده و حداکثر فرکانس آن به 3.2 گیگاهرتز می‌رسد.

مشخصات آیکو 10 پرو

گفته می‌شود که آیکو 10 پرو از نمایشگر 6.78 اینچی E5 LTPO AMOLED با رزولوشن +Quad HD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود و از +HDR10 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر نیز بهره می‌برد.

آیکو 10 پرو احتمالا همراه با رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه 512 گیگابایتی UFS 3.1 عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات آیکو 10 پرو باید به باتری 4500 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که از سیستم شارژ 200 وات پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سیستم روی تراشه آیکو 10 و آیکو 10 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر