coinex
راهنمای خرید تکراتو

نظر متفاوت امیر تتلو در مورد مرگ ملکه الیزابت [+عکس]

نظر متفاوت امیر تتلو در مورد مرگ ملکه الیزابت در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام ضمن تسلیت به مردم انگلیس علت اصلی مرگ ملکه الیزابت دوم را فاش کرد.

امیر تتلو پیش از این با انتشار متنی در یوتیوب علت جدایی از سحر قریشی را فاش کرد و ادعایی جنجالی علیه خانم بازیگر مطرح کرد. پیشتر عکس منتشر شده از صفحه اینستاگرام سحر قریشی ماجرای جدایی او از امیر تتلو و مهاجرت این بازیگر زن به دبی را تایید کرد.

نظر متفاوت امیر تتلو در مورد مرگ ملکه الیزابت [+عکس]

تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند. تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

تتلو با اعلام اینکه هرکس به امیر تتلو گوش نکند دیر یا زود می میرد، درگذشت ملکه الیزابت دوم، ملکه انگلیس را هم به گوش ندادن به حرف خودش ربط داد.

عکس زیر را تماشا کنید:

نظر متفاوت امیر تتلو در مورد مرگ ملکه الیزابت [+عکس]

تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد. امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶است،  امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است، امیر تتلو در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند.امیر تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.امیرتتلونخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خب پس ایشالله یه روز تو هم میمیری و از دستت راحت میشیم دفتر نقاشی

    پاسخ