coinex
راهنمای خرید تکراتو

اولین شاسی بلند 4 درب فراری با قیمتی سرسام‌آور معرفی شد!

اولین شاسی بلند 4 درب فراری با نام Purosangue روز سه‌شنبه توسط این شرکت معرفی شد. این خودرو ظاهر و قابلیت‌های جذابی دارد.

فراری روز سه شنبه Purosangue جدید خود را به عنوان اولین محصول 4 درب خود معرفی کرد. Purosangue شباهت زیادی با شاسی‌بندهای لوکس اسپرت برندهایی چون پورشه و مازراتی دارد، اما با وجود اندازه، شکل و موقعیت بالاتر، این شرکت اصرار دارد که Purosangue که به ایتالیایی معنای «اصالت» می‌دهد، یک ماشین اسپرت است که از ابتدا به عنوان یک فراری واقعی طراحی شده.

بیشتر بخوانید: ورود Dodge به دنیای خودروهای برقی ؛ پایان شکوهمندانه V8 جهنمی!

اولین شاسی بلند 4 درب فراری

Purosangue ممکن است شکل و طراحی سنتی فراری را نداشته باشد، اما کاملا مانند یک فراری به نظر می‌رسد. این محصول از یک موتور 6.5 لیتری V-12 با قدرت 715 اسب بخار استفاده می کند.

فراری گفت که محل تعبیه موتور (و همچنین گیربکس Purosangue که در عقب نصب شده است) وزن خودرو را تقریبا به طور مساوی بین چهار چرخ تقسیم می‌کند و هندلینگ آن را بهبود می‌بخشد.

اولین شاسی بلند 4 درب فراری با قیمتی سرسام‌آور معرفی شد!

گرچه فراری بیشتر به خاطر خودروهای اسپورت دو سرنشین خود شناخته شده است، از اوایل دهه 1960 اقدام به ساخت خودروهای چهار سرنشینه و از زمان معرفی کوپه FF در سال 2011، مدل‌های چهار چرخ متحرک کرده است.

قیمت Purosangue برابر با 390 هزار یورو است و بنابر برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی کمپانی، تحویل آن در سه ماهه دوم سال در اروپا، در سه ماهه سوم سال در آمریکا و تا پایان سال دردیگر بازارهای جهانی آغاز خواهد شد. با وجود قیمت بالایی که این محصول دارد، انتظار می‌رود Purosangue  بین مشتریان ثروتمند محبوب شود.

اولین شاسی بلند 4 درب فراری با قیمتی سرسام‌آور معرفی شد!

گفتنی است دو شاسی بلند رقیب پورشه، کاین و ماکان، روی هم رفته حدود 55 درصد از تولید پورشه را در سال 2021 به خود اختصاص دادند. اما بعید است فراری بخواهد Purosangue تا این حد محبوب شود، درواقع این شرکت قصد دارد تولید Purosangue را در حد 20 درصد از کل تولید سالانه خود،‌ برابر با 3000 دستگاه محدود کند.

اولین شاسی بلند 4 درب فراری با قیمتی سرسام‌آور معرفی شد!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین شاسی بلند 4 درب فراری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: cnbc

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر