coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشکل دوربین ردمی نوت 10 پرو بعد از آپدیت MIUI 13 ؛ راه حل چیست؟

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از بروز مشکل دوربین ردمی نوت 10 پرو بعد از آپدیت MIUI 13 است. اما علت بروز این مشکل چیست و چگونه قابل رفع است؟

رابط کاربری MIUI شیائومی یکی از پرکاربرترین رابط‌های کاربری در دنیاست و بنابر گزارش مالی شیائومی که اخیرا منتشر شده، بیش از 547 میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

البته که این رقم به هیچ وجه تعجب برانگیز نیست چراکه شیائومی و زیربرندهای محبوبش چون پوکو و ردمی، محصولات زیادی را در بازارهای جهانی به فروش رسانده‌اند و در بسیاری از بازارهای بزرگ و مناطق مهم در رده اول فروش هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشکل دوربین ردمی نوت 10 پرو بعد از آپدیت MIUI 13

شیائومی آخرین نسخه رابط کاربری خود یعنی MIUI 13 را در 28 دسامبر 2021 معرفی کرد و از آن زمان در حال انتشار آن برای گوشی‌های مختلف خود است. این رابط کاربری با پیشرفت‌های قابل توجه و ویژگی‌های چشمگیری از جمله ویجت‌های جدید، Xiaomi Control Center، فونت‌های MiSans و برخی قابلیت‌های امنیتی عرضه شد.

مشکل دوربین ردمی نوت 10 پرو بعد از آپدیت MIUI 13 ؛ راه حل چیست؟

شعبه ردمی هند هم در ادامه روند تجهیز گوشی‌های شیائومی به آخرین نسخه رابط کاربری، اخیرا نسخه MIUI 13 با برای دو گوشی محبوب ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 10 پرو مکس منتشر کرده است. اما آنچه اهمیت بیشتری دارد اینکه برخی کاربران بعد از آپدیت گوشی خود به جدیدترین نسخه رابط کاربری شیائومی، گزارش داده‌اند که برنامه دوربین گوشی متوقف شده و حتی دوربین در اپلیکیشن‌های دیگری چون اینستاگرام نیز دردسترس نیست!

بالطبع و با توجه به اهمیتی که این روزها دوربین گوشی‌های هوشمند دارد، این یک مشکل بزرگ برای هر کسی است که دوربین گوشی هوشمندش غیرفعال شود.

در واکنش به این شرایط، اکانت توییتری ردمی هند اعلام کرده که متوجه این مشکل شده و نقص فنی پیش آمده کاملا بر عهده این شرکت است. در نتیجه ردمی هند اعلام کرده که تمامی خدمات فنی مربوط به تعمیر دستگاه به رایگان برای دارندگان این دستگاه عرضه می‌شود.

مشکل دوربین ردمی نوت 10 پرو بعد از آپدیت MIUI 13 ؛ راه حل چیست؟

همانطور که احتمالا در جریان هستید سری گوشی‌های ردمی نوت همواره از مهمترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های زیربرند ردمی در تمامی بازارها است، با این اوصاف به نظر شما چند کاربر در سراسر جهان با این مشکل مواجه هستند؟ آیا شما در ایران نیز با چنین مشکلی مواجه شده‌اید؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشکل دوربین ردمی نوت 10 پرو بعد از آپدیت MIUI 13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع:‌ gizchina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    الان چیکارش کنیم درست بشه

    پاسخ

    باسلام
    بعد از گرفتن عکس وقتی روی صفحه گوشی میزنم برای مشاهده عکس متاسفانه عکس نشون داده نمیشه و فیلمبرداری های در تاریخ گذشته رو نمایش میده

    پاسخ