;
coinex

عدم پذیرش کاربر جدید در پیامرسان ایتا

عدم پذیرش کاربر جدید در پیامرسان ایتا توسط این اپلیکیشن اعلام شد. طی روز‌های گذشته این پیامرسان ایرانی اعلام کرد که به طور موقت قادر به پذیرش کاربر جدید نیست.

با توجه به فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی همچون واتساپ و اینستاگرام و همچنین عدم دسترسی کاربران به اینترنت بین‌المللی در ساعاتی از روز، تعدادی از کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی روی آوردند. از این رو، برخی از این پیامرسان‌های داخلی همچون ایتا، اعلام کرده‌اند که به منظور حفظ کیفیت سرویس برای کاربران فعلی، موقتا ظرفیت کافی برای عضویت کاربران جدید را ندارند.

بیشتر بخوانید: فیلترینگ بازی‌های آنلاین پرطرفدار آغاز شد [+لیست بازی‌های فیلتر شده]

عدم پذیرش کاربر جدید در پیامرسان ایتا

در پی محدویت‌های اخیر و همچنین فیلتر شدن اپلیکیشن‌هایی همچون واتساپ و اینستاگرام، تعدادی از کاربران به پیام‌رسان‌ داخلی ایتا روی آوردند، که این پیامرسان نیز به دلیل ظرفیت محدود خود و نداشتن زیرساخت‌های لازم برای گرفتن عضویت جدید، اعلام کرده است که در حال حاضر نمی‌تواند کاربران بیش‌تری را پذیرش کند. گفتنی است که در پی عدم پذیرش کاربر جدید در پیامرسان ایتا پیامی توسط این برنامه به شرح زیر به کاربر در زمان ثبت‌نام ارسال می‌شود:

با سلام و سپاس از شما برای انتخاب ایتا؛ به دلیل بروزرسانی و ارتقای سرورها، موقتا ارسال کد برای کاربران جدید مقدور نیست. پس از ارتقای سیستم، اطلاع‌رسانی خواهد شد. پوزش ما را پذیرا باشید.

عدم پذیرش کاربر جدید در پیامرسان ایتا

با اینکه عدم پذیرش کاربر جدید در پیامرسان ایتا به منظور حفظ کیفیت و سرعت اپلیکیشن برای کاربران فعلی انجام شده است، اما می‌توان گفت که این موضوع نشان‌دهنده آن است که این پیام‌رسان در حال حاضر از زیرساخت‌های لازم برخوردار نبوده و همچنین قادر به پذیرش میلیون‌ها کاربر ایرانی هم زمان با حفظ کیفیت سرویس پیام‌رسان نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد عدم پذیرش کاربر جدید در پیامرسان ایتا چیست؟ به نظر شما این پیام‌رسان می‌تواند پس از ارتقا سرویس خود، میلیون‌ها کاربر ایرانی را پذیرش کند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آقای وزیر
    یک. مقدار هم. به. حلال. وحرام. فکر کن
    ۲۰ هزار تومن کشیدی. رو قبض. ها
    که بعضی. ها. مثل. ما به. ۱۰. هزار هم. نمیرسه!!!!!

    پاسخ