;
coinex

شیائومی اسمارت بند 7 پرو معرفی شد

در رویداد جهانی روز گذشته، شیائومی از مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید خود از جمله شیائومی اسمارت بند 7 پرو با نمایشگر AMOLED و عمر باتری 12 روزه رونمایی کرد.

شیائومی در رویداد جهانی خود از دستگاه‌هایی همچون گوشی‌های هوشمند سری 12T شیائومی، تبلت ردمی پد، یک تلویزیون جدید و همچنین ساعت هوشمند خود به نام شیائومی اسمارت بند 7 پرو رونمایی کرد. گفتنی است که این ساعت، در ماه ژوئیه (تیر ماه) امسال در چین عرضه شده بود و حال نسخه جهانی آن با مشخصات مشابه در این رویداد جهانی معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: ردمی A1 پلاس رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ویژگی‌ها و مشخصات ساعت هوشمند شیائومی اسمارت بند 7 پرو

شیائومی Smart Band 7 پرو دارای صفحه‌ای مستطیلی با ابعاد 1.64 اینچی AMOLED است. همچنین این ساعت رزولوشن تصویر 280 در 468 پیکسل و روشنایی 500 نیت را ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های فوق‌العاده نمایشگر این ساعت می‌توان به صفحه‌نمایش همیشه روشن و بیش از 180 تصویر زمینه برای این ساعت، اشاره کرد. علاوه بر این این دستگاه ضدآب بوده و تا عمق 5 متری در آب مقاوم است. Mi Smart Band 7 Pro همچنین از یک بند قابل تعویض بهره می‌برد.

این ساعت هوشمند همچنین دارای برنامه‌ای است که سلامت کاربران خود را مورد کنترل قرار می‌دهد و به سنسور ضربان قلب، سنسور SpO2 و ردیاب خواب مجهز شده است. این برنامه همچنین از 117 حالت تمرینی شامل 14 حالت ورزشی حرفه‌ای و 10 دوره دویدن پشتیبانی می‌کند. به علاوه اسمارت بند 7 پرو دارای GPS داخلی برای فعالیت در فضای باز بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند است.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو از یک باتری 235 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که این باتری در صورت داشتن شارژ کامل، تا 12 روز دوام می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به NFC، الکسای داخلی، کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند و غیره اشاره کرد. این ساعت هوشمند در چندین رنگ‌بندی از جمله زیتونی، نارنجی، آبی، مشکی، صورتی، سبز و خاکستری با قیمت 99 یورو، ارائه می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد ویژگی‌ها و مشخصات شیائومی اسمارت بند 7 پرو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر