;
coinex

اخراج مدیرعامل و مدیرمالی توییتر توسط ایلان ماسک ؛‌ اولین اقدامات مالک جدید!

بلافاصله بعد از تایید شدن خبر خرید توییتر، خبر از اخراج مدیرعامل و مدیرمالی توییتر توسط ایلان ماسک رسیده است. این اولین اقدام ثروتمندترین فرد جهان بعد از خرید توییتر محسوب می‌شود.

پس از ماه‌ها دعوای حقوقی و دادگاه، بالاخره ایلان ماسک قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری یکی از مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیا را کامل کرد تا توییتر به یکی دیگر از شرکت‌های تحت مالکیت ماسک بدل شود. ثروتمندترین مرد جهان، معامله جدید خود را با اخراج مدیرعامل و مدیر مالی جدید توییتر جشن گرفته و در توییتی نوشته: «پرنده از قفس آزاد شد»

بیشتر بخوانید: ورود معنادار ماسک به دفتر مرکزی توییتر با یک سینک دستشویی! / ایلان ماسک توییتر را خرید؟

اخراج مدیرعامل و مدیرمالی توییتر توسط ایلان ماسک

بنابر جدیدترین گزارش‌ها آقای ماسک پاراگ آگراوال که بعد از جک دورسی به مدیرعاملی این شرکت رسیده بود و مدیر مالی شرکت ند سگال را اخراج کرده است. ویجایا گاد مدیر سیاست‌گذاری توییتر، شان اجت مشاور عمومی توییتر و سارا پرسونت مدیر ارشد بخش مشتریان این شبکه اجتماعی نیز از دیگر اخراجی‌های رده‌بالای توییتر هستند.

البته اخراج این مدیران رده‌بالا بدون هزینه نیست و هر یک غرامت سنگینی برای اخراج دریافت کرده‌اند. آگراوال 38.7 میلیون دلار، سگال 25.4 میلیون دلار، گاد 12.5 میلیون دلار و پرسونت 11.2 میلیون دلار به خاطر اخراج از توییتر دریافت کرده‌اند.

چند ماه پیش و در آپریل، ماسک پیشنهاد خرید توییتر را مطرح کرد و گرچه این پیشنهاد همان زمان مورد موافقت قرار گرفت،‌ اما آقای ماسک بعد از مدتی به دلایلی از این کار پشیمان شد. در نتیجه این تغییر عقیده ناگهانی، توییتر کار را به دادگاه کشاند تا از ایلان ماسک برای اقدامات هیجانی‌اش غرامت بگیرد و چون در دادگاه تقریبا اوضاع به نفع توییتر پیش می‌رفت،‌ ماسک با انجام معامله به رقم پیشین موافقت کرد.

اخراج مدیرعامل و مدیرمالی توییتر توسط ایلان ماسک ؛‌ اولین اقدامات مالک جدید!
پاراگ آگراوال، مدیرعامل سابق توییتر

چهارشنبه منابع مختلی از تکمیل قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک در روز جمعه خبر دادند و حال این معامله 44 میلیارد دلاری کامل شده تا ایلان ماسک هم مانند ثروتمندان دیگری چون جف بزوس به جمع افراد ثروتمندی بپیوندد که یک رسانه مهم و اثرگذار در اختیار دارند.

ایلان ماسک گفته توییتر را برای کمک به بشریت خریده اما هنوز دقیقا از برنامه‌های ثروتمندترین فرد جهان اطلاع دقیقی نداریم. گفتنی است که گرچه ماسک برخلاف گزارش‌های قبلی گفته برنامه‌ای برای اخراج 75 درصد از کارکنان توییتر ندارد، اما شروع او در توییتر نشان می‌دهد که به سختی با مدیران سابق برخورد می‌کند!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اخراج مدیرعامل و مدیرمالی توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر