;
coinex

تاریخ عرضه خودرو TF21 به بازار مشخص شد

زمان تولید و عرضه هاچ بک ایران خودرو TF21 توسط مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شد. تاریخ عرضه خودرو TF21 به بازار در کمتر از 18 ماه آینده خواهد بود.

خودرو هاچ بک TF21 به عنوان جایگزین پژو ۲۰۶، مدتی قبل توسط گروه صنعتی ایران خودرو به نمایش در‌آمد. این مدل هاچ بک که در کلاس ابعادی B جای دارد، به دلیل داشتن ظاهری جذاب، مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: واردات خودروهای چانگان توسط سایپا تایید شد

تاریخ عرضه خودرو TF21 به بازار

هاچ بک TF21 مجهز به یک موتور TU5 پلاس و چهار سیلندر 16 سوپاپ بوده و دارای قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر است. قدرتی که از این موتور تولید می‌شود، قابلیت انتقال به چرخ‌ها، توسط گیربکس ۶ سرعته با امکان تعویض دنده تیپ ترونیک را دارد. مقدار سوخت مصرفی این مدل، ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر بوده و از لحاظ فنی مشابه رانا پلاس و تارا است.

تاریخ عرضه خودرو TF21 به بازار

به گفته مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ، زمان تولید خودروی TF21 در آذر ماه امسال اعلام شد که به تعداد ۴۷ دستگاه، به مرحله تولید صنعتی می‌رسد.

وی در ادامه تاکید کرد که در صورت تولید انبوه این خودرو، باید آزمایش‌های مربوطه نظیر آزمایش جاده و تصادف انجام شود و در صورت تائید جواب آزمایش‌ها، وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد.

مدیر عامل این گروه صنعتی تاکید کرد، TF21 کمتر از 18 ماه آینده به تولید انبوه می‎رسد و به بازار عرضه خواهد شد. مدیر عامل این گروه صنعتی، از زمان تولید انبوه و عرضه خودرو TF21 خبر داد و گفت: این زمان کمتر از ۱۸ ماه طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ عرضه خودرو TF21 به بازار چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر