coinex
راهنمای خرید تکراتو

تپسی گاراژ برای فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو راه‌اندازی شد

کسب و کار جدید تپسی در حوزه فروش آنلاین لوازم و قطعات یدکی خودرو با نام تپسی گاراژ برای فروش نیازهای سفیران تپسی با تخفیف به آن‌ها راه‌اندازی شد.

تپسی اخیرا در یک اقدام توسعه‌ای، از راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو در سوپر اپلیکیشن خود خبر داده است. این کسب و کار جدید «تپسی گاراژ» نام گرفته، عملیات اولیه خود را از آبان ماه سال جاری با فروش لوازم جانبی خودرو به رانندگان تپسی در تهران شروع و محصولاتی مانند لاستیک، روغن موتور و لنت را با زیر قیمت بازار و با تخفیف به سفیران این شرکت عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: گزارش مالی تپسی دی ماه 1401

کسب و کار جدید تپسی با نام تپسی گاراژ

به نقل از روابط عمومی تپسی، عملیات توسعه این کسب و کار جدید در دو فاز برنامه‌ریزی شده است. در فاز اول، خدمات تپسی گاراژ به تدریج در کلیه شهرهای فعال این شرکت در سراسر کشور به رانندگان تپسی ارائه خواهد شد.

ازهمین‌رو، به زودی باید شاهد فعالیت این بخش در شهرهای مشهد و کرج هم باشیم. گفتنی است، این پلتفرم بر روی اپلیکیشن رانندگان تپسی قرار خواهد گرفت تا موجب دسترسی راحت‌تر به آن برای رانندگان این شرکت، که جمعیتی بیش از 2 میلیون نفر در سرتاسر کشور را دارند، شود.

در فاز دوم توسعه این قابلیت جدید تپسی، این سرویس در سوپراپلیکیشن تپسی ارائه خواهد شد و مردم هم امکان بهره‌مندی از خدمات آن را خواهند داشت.

تپسی گاراژ

طبق اعلام روابط عمومی تپسی، ایده اولیه راه‌اندازی کسب و کار گاراژ، بر اساس استقبال رانندگان تپسی از خدمات باشگاه سفیران این شرکت شکل گرفت. در این باشگاه، تخفیف‌هایی برای سفیران جهت خرید محصول یا استفاده از سرویس تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های مرتبط درنظر گرفته شده بود.

درحال‌حاضر هم با راه‌اندازی سرویس گاراژ، به صورت مستقیم و بدون واسطه، تپسی محصولات مورد نیاز سفیران را با زیر قیمت بازار برای رانندگان خود در دسترس قرار می‌دهد. طبق برنامه تعیین‌شده برای این حوزه، این کسب و کار در نیمه اول سال 1402، به منظور ارائه خدمات در 6 شهر و 100 محصول دیگر تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی کسب‌وکار تپسی گاراژ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر