coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر خودرو برقی شیائومی در آزمایش جاده‌ای لو رفت [+عکس]

تصاویر خودرو برقی شیائومی درحال آزمایش جاده‌ای فاش شد. این خودرو یک مسافر ویژه نیز با خود حمل می‌کند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

تصاویر خودرو برقی شیائومی در حال گذراندن تست‌های فنی و آزمایش حاده‌ای فاش شد. تاکنون چندبار خبرهایی مبنی‌بر تولید خودرو الکتریکی توسط شیائومی به گوش رسیده است و ما نیز این خبرها را نشر داده‌ایم. اما تاکنون تصویری رسمی از این خودرو وجود نداشت و حتی بسیاری گمان می‌کردند که این خبر کذب است. اما حالا خودرو برقی شیائومی در خیابان‌ها دیده شده است که لی جون، بنیان‌گذار و مدیرعامل شیائومی نیز درون خودرو نشسته است.

بیشتر بخوانید: آغاز پروژه ساخت جاده الکترونیکی در سوئد ؛ جاده آرمانی هر خودرو برقی!

تصاویر خودرو برقی شیائومی فاش شد

مدتی است که شایعاتی درمورد ورود شیائومی به بازار خودروهای برقی به گوش می‌رسد. تصاویر و اطلاعات لورفته نشان می‌دهد که اولین مدل از خودروی برقی شیائومی با نام MS11 در مرحله آزمایش جاده‌ای قرار دارد.

تصاویر خودرو برقی شیائومی فاش شد

اخیراً تصاویری از آزمایش خودروی برقی شیائومی MS11 منتشر شده که به نظر می‌رسد لی جون، بنیان‌گذار و مدیرعامل شیائومی هم یکی از مسافران آن بوده است.

طبق تصاویر لورفته از اولین خودروی برقی شیائومی، MS11 طراحی با سبک فست‌بک دارد و رینگ‌های چرخ آن هم 19 اینچ است. درگاه شارژ این خودرو برقی در سمت چپ قرار دارد.

تصاویر خودرو برقی شیائومی فاش شد

خودروی برقی شیائومی در دو مدل عرضه خواهد شد؛ در مدل اول، باتری ۴۰۰ ولت لیتیوم فسفات آهن BYD و در مدل دوم، باتری ۸۰۰ ولت کرین CATL تعبیه شده است؛ شیائومی سرمایه‌گذاری زیادی روی خودروهای برقی انجام داده و طبق گفته این شرکت، MS11 به فناوری هوش مصنوعی و قابلیت خودران مجهز خواهد بود.

شیائومی خودروی برقی را هم به سبد محصولات خود اضافه می‌کند و این اقدام می‌تواند هیجان‌انگیز یا جاه‌طلبانه باشد؛ باید تا زمان معرفی محصول صبر کرد و عملکرد آن را به‌طور کامل دید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تصاویر خودرو برقی شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    درود.
    دوستان من یه ماشین زیر ۵ سال تو منطقه آزاد ماکو دارم که این بخشنامه شامل حال بنده هم میشه.
    ولی متاسفانه چند دفعه به ادارات منطقه آزاد و گمرک بازرگان و راهنمایی و رانندگی منطقه مراجعه کردم همشون میگن اصلا امکان نداره که پلاک ملی بشه دروغ میگن که بازار رو پایین نگه دارن نمیدونم خداکنه که پلاک بشه لااقل بتونیم همه جه باهاش بریم.
    اگر دوستان خبر بیشتر و درست تر دارن لطفا راهنمایی کنید.
    متشکرم.

    پاسخ