coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش کرمان موتور مرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش کرمان موتور مرداد 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد. در این طرح 5 مدل خودرو از محصولات این برند خودروسازی خصوصی عرضه می‌شود.

طرح فروش کرمان موتور مرداد 1402 ویژه متقاضیان دور دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت که در خردادماه سال جاری خودرو انتخابی خود را از محصولات کرمان موتور انتخاب کرده و پیامک تکمیل وجه دریافت کرده‌اند، ابلاغ شد.

لازم به ذکر است که افراد واجد شرایط می‌توانند از روز شنبه، 7 مردادماه به مدت 5 روز با مراجعه به وب‌سایت شرکت، نسبت‌به تکمیل وجه خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوتون H4 مرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش کرمان موتور مرداد 1402 اعلام شد

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط طرح عادی که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خردادماه سال جاری نسبت به انتخاب محصولات کرمان موتور اقدام نموده و اولویت ایشان تائید و پیامک به ایشان ارسال گردیده می‌رساند، امکان واریز وجه و ثبت‌نام مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

طرح فروش کرمان موتور مرداد 1402 اعلام شد
متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای ایشان از طریق سامانه محصولات کرمان موتور ارسال گردیده است می‌توانند از شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ بمدت ۷ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

در این شرایط فروش، خرید جک J4 به صورت نقدی و اقساطی نیز فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کرمان موتور مرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر