coinex
راهنمای خرید تکراتو

بخارپز هوشمند شیائومی با برند MIJIA معرفی شد

فرآیند جمع آوری سرمایه و هزینه‎‌های لازم برای تولید بخارپز هوشمند شیائومی با نام MIJIA Smart Electric Steamer 12L به صورت رسمی آغاز شد.

به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی سرمایه گذاری برای تامین هزینه‌های مالی تولید یک محصول جدید از MIJIA با نام MIJIA Smart Electric Steamer 12L را آغاز کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های بخارپز هوشمند شیائومی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اجاق گاز هوشمند شیائومی معرفی شد [+عکس و قیمت]

مشخصات و ویژگی‌های بخارپز هوشمند شیائومی

همان طور که می‌دانید لوازم خانگی MIJIA برای اولین بار در پلتفرم Xiaomi Youpin قرار گرفتند. حال به نظر می‌رسد که محصول جدیدی از این برند در راه است و شیائومی تصمیم گرفته که سرمایه گذاری جمعی برای آن را تا تاریخ 11 اکتبر 2023 فعال نگه دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این بخارپز برقی هوشمند دارای ظرفیت 12 لیتر و توان خروجی 1500 وات است. این دستگاه از قابلیت کنترل دقیق دما نیز برخوردار است که به کمک آن می‌توان با حفظ مواد مغذی موجود در مواد خوراکی، به سرعت وعده‌های غذایی را آماده کرد.

بخارپز هوشمند شیائومی

این بخارپز دو لایه است و به این ترتیب شما دو سطح مجزا برای پخت دو غذای متفاوت به صورت هم زمان دارید. یک مخزن آب دو لیتری نیز وجود دارد که میزان آب موجود در آن، به راحتی با اضافه کردن آب از کناره و بدون نیاز به باز کردن بخارپز، قابل کنترل است.

قابل ذکر است که در بخارپز برقی هوشمند MIJIA از سینی‌های منحصر به فردی استفاده شده که از جمع شدن آب و یا تبخیر شدن همه آن در طول فرآیند پخت جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه می‌توان به قابلیت حفظ حرارت خودکار ۸ ساعته و نمایشگر دایر‌ه‌ای شکل که نشان‌گر دما و سطح آب است، اشاره کرد. بخارپز هوشمند شیائومی با نام MIJIA 12L و قیمت 269 یوان (معادل 37 دلار آمریکا) در آینده نزدیک در بازار موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره بخارپز هوشمند شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر