coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندر گلکسی A25 از شباهت طراحی این گوشی به نسل قبلی خبر می‌دهد

رندر گلکسی A25 پیش از معرفی رسمی این گوشی منتشر شد. عضو جدید سری اقتصادی A سامسونگ با اندکی تغییر نسبت به نسل پیشین از راه می‌رسد.

اخیرا تصاویری منتسب به رندرهای Galaxy A25 توسط Android Headlines منتشر شده است که شباهت این گوشی به سایر گوشی‌های اقتصادی سامسونگ را نشان می‌دهد؛ اما این دستگاه یک تغییر جزئی نسبت به نسل پیشین خود به همراه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندر گلکسی A25 فاش شد

در رندرهای جدیدی که از گلکسی آ 25 منتشر شده، الگوی بافتی در پشت گوشی وجود دارد که در تصاویر رندر CAD‌ دستگاه که چند ماه قبل دیده بودیم، قابل مشاهده نبود. همچنین یک رنگ جدید هم وجود دارد: آبی روشن جایگزین قرمز تیره Galaxy A24 شده است. سایر قسمت‌های طراحی گوشی، همان زبان طراحی سامسونگ برای گوشی‌های خود در سال 2023 است، مانند سه حسگر دوربین عمودی در پشت و چینش تمام دکمه‌ها در سمت راست.

الگوی بافتی در پشت، تنها چیزی است که گوشی Galaxy A25 را از Galaxy A24 متمایز می‌کند. در واقع، این الگو باعث می‌شود دستگاه کمی کمتر جذاب به نظر برسد، اگرچه این بستگی به سلیقه شخصی دارد. برای بسیاری از کاربران، این مورد اهمیت زیادی ندارد زیرا صفحه نمایش جلویی بدون تغییر باقی می‌ماند و این به این معنی است که شما هنوز هم با حاشیه‌های بزرگ و ناخوشایندی روبرو هستید که ذات اقتصادی گوشی را به شما یادآوری می‌کند.

این گوشی تغییرات زیادی در مشخصات فنی نخواهد داشت، اما یک تغییر مهم را شامل می‌شود: Galaxy A25 از چیپست Exynos 1280 بهره خواهد برد که کارایی بهتری نسبت به چیپست مدیاتک دارد که در Galaxy A24 استفاده می‌شود و از آنجایی که این گوشی قرار است در سال 2024 عرضه شود، Galaxy A25 با نسخه‌ی 14 اندروید و One UI 6 به بازار خواهد آمد.

بهتر است بدانید که چون Galaxy A24 قابلیت دریافت چهار آپگرید اصلی سیستم عامل و پنج سال بروزرسانی امنیتی را دارد، Galaxy A25 نیز باید همین روند را طی کند. هیچ تولیدکننده‌ی دیگری این نوع پشتیبانی را برای گوشی‌هایی که کمتر از ۳۰۰ دلار قیمت دارند، ارائه نمی‌دهد که این امر باعث می‌شود Galaxy A25 از آنها متمایز شود.

برخی از مشخصات دیگر گوشی که می‌توان به آن اشاره کرد، شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 5,000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 25 وات است. همچنین Galaxy A25 از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند و باید دو شیار سیم کارت در کنار یک شیار میکرو اس‌دی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندر گلکسی A25 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر