coinex
راهنمای خرید تکراتو

اعطا وام با بازپرداخت سود صفر ، چه وام هایی هستند؟ [+ویدئو]

وزیر اقتصاد از اعطا وام با بازپرداخت سود صفر خبر داد. ظاهراً وام‌های با نرخ سود صفر درصد در دستور کار دولت قرار گرفته است. اما کدام وام سود صفر درصد دارد؟

وزیر اقتصاد و امور دارایی در یک مصاحبه اختصاصی از اعطا وام با بازپرداخت سود صفر خبر داد. این نرخ سود مربوط می‌شود که وام‌هایی خرد که از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قابل پرداخت است. لذا تمامی مشتریان تنها بانک قرض‌الحسنه دولتی می‌توانند از شرایط پرداخت وان قرض الحسنه با نرخ سود صفر درصد برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن ؛ وام 200 میلیونی ویژه مستأجرین تهرانی

اعطا وام با بازپرداخت سود صفر در بانک مهر ایران

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی در یک محصاحبه ضمن اشاره به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان تنها بانک قرض‌الحسنه دولتی، از افزایش تعداد وام‌های قابل در سال جاری صحبت کرد.

اعطا وام با بازپرداخت سود صفر در بانک مهر ایران

وی بیان کرد:

«میزان برخورداری مردم از بانک مهر ایران دو برابر افزایش پیدا کرده است که فقط در سال جاری به 3 میلیون و 300 هزار نفر تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت خواهد شد.»

وزیر اقتصاد افزود:

تسهیلات قرض‌الحسنه سال 1402 نسبت به سال 1402 تا 60 درصد افزایش مبلغ خواهند داشت.

خاندوزی تأکید کرد:

کارمزد وام برای تسهیلات وام‌های خرد از دی‌ماه به صفر درصد خواهید رسید و برای سال 1403 نبز برنامه این است که سطح کارمزد وام‌های متوسط و مبلغ بالا نیز نهایت 4 درصد است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش مبلغ وام های قرض الحسنه چیست؟ آیا نرخ سود صفر درصد وام های قرض‌الحسنه از دی‌ماه اجرایی می‌شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر