coinex
راهنمای خرید تکراتو

چگونگی ثبت نام در اینوتکس 2024

پارک فناوری پردیس گزارش کرد که فرآیند ثبت‌نام برای شرکت در نمایشگاه پیشرو در زمینه نوآوری و فناوری، یعنی اینوتکس 2024 ، از اواخر بهمن ماه 1402 آغاز خواهد شد.

در رویکرد جدید ثبت‌نام برای حضور در اینوتکس 2024 ، هدف اصلی ارتقاء سطح نوآوری محصولات و دستاوردهای ارائه شده توسط شرکت‌کنندگان و درخواست‌کنندگان فضای نمایشگاهی در اینوتکس است؛ به‌نحوی که سطح نوآوری آنها به دقت مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: فیدیبو متهم به رویه ضد رقابتی شد؛ رأی قاطع شورای رقابت

طبق اطلاعیه ارائه شده توسط دبیرخانه این رویداد، در مراحل ثبت‌نام جهت شرکت در نمایشگاه برجسته فناوری و نوآوری اینوتکس، یک جلسه مصاحبه برگزار خواهد شد.

این اقدام با هدف ارتقاء کیفیت حضور شرکت‌ها در این عرصه و تسهیل مشارکت و ارائه بهتر فضاهای نمایشگاهی صورت می‌پذیرد. این روش همچنین به دبیرخانه کمک خواهد کرد تا با درک اهداف غرفه‌داران در حاشیه نمایشگاه، خدمات و راه‌حل‌های بازاریابی مناسبی را به شرکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی ارائه دهد.

گردهمایی بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس، به‌عنوان بزرگترین تجمع زیست‌بوم نوآوری و فناوری در کشور، قرار است در تاریخ 18 تا 21 اردیبهشت ‌ماه 1403 در پارک فناوری پردیس، سیزدهمین دوره خود را برگزار نماید.

این رویداد با شعار “زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف” به دنبال ایجاد یک بستر مثبت برای مشارکت و همکاری، سرمایه‌گذاری و شبکه‌سازی در اطراف اراضی مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار نمایشگاه اینوتکس و روش‌های ثبت‌نام، شبکه‌های اجتماعی نمایشگاه با نشانی inotexevent را دنبال یا به وب‌سایت Inotex.com مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: 

با تکراتو در بخش کامنت‌ها در ارتباط باشید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر