coinex
راهنمای خرید تکراتو

استارت‌اپ ژاپنی در رویداد CES 2024 از دستگاه پخش بو رونمایی کرد

رویداد 2024 CES در حال برگزاری است و شرکت‌های‌ کهنه‌کار در کنار استارت‌اپ‌ها به ارائه و معرفی محصولات جدیدشان می‌پردازند. در این بین یکی از استارت‌اپ‌های ژاپنی موسوم به اروماجوین از دستگاه پخش بو رونمایی کرد.

نکته‌ی جالب این دستگاه که آروما شوتر ویریبل نامگذاری شده این است که می‌تواند بوها را متناسب با تصاویر پخش کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره نمایشگاه CES 2024 ؛ منتظر چه گجت‌ها و تکنولوژی‌هایی باشیم؟

براساس گزارشی که انگجت منتشر کرده، طراحی این دستگاه به شکل گردنبند بوده که از شش محفظه رایحه قابل تعویض تشکیل می‌شود. این دستگاه‌ را می‌توان به طرق مختلف از جمله تلفن‌همراه، رایانه، بلوتوث، وای‌فای و حتی یو‌اس‌بی کنترل کرد.

دستگاه آروما شوتر ویریبل

براساس گزارش‌ها مخزن این اختراع را می‌توان با عطرهای دلخواهی همچون برند‌های معروف ادلکن پر کرد. در نسخه‌ی نمایشی، شرکت توسعه دهنده طوری برنامه‌ریزی کرده بود که تا رایحه‌هایی که به اسطوخودوس، بلوبری، شامپو، کارامل، دود و چمن مربوط می‌شد، پخش شود و جای تعجب داشت که درست به مانند تصاویر، بوها قابل استشمام بود.

قیمت این گردنبند که تنها 300 گرم وزن دارد، 350 دلار و قیمت هر دانه کارتریج عطر نیز 30 دلار تعیین شده است. گفتنی‌ست که شرکت تولید کننده دستگاه پخش بو قصد دارد اولین سفارش‌های خود را در ماه مه 2024 به ثبت برساند و احتمال تا پایان سال آنها را تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی معرفی دستگاه پخش بو چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر