coinex
راهنمای خرید تکراتو

سهمیه بنزین کاهش یافت؛ جزئیات کاهش سهمیه سوخت

بالاخره امروز به تمامی شایعات درخصوص کاهش سهمیه بنزین پایان داده شد. از این رو اعلام شده که سهمیه سوخت ماهانه و سوخت آزاد کاهش یافته است.

مدتی می‌شود که شایعاتی مبنی بر کاهش سهمیه بنزین به گوش می‌رسد که تمامی رسانه‌ها و فضای مجازی به این شایعات دامن زدند. با لوایحی که در قانون بودجه 1403 نیز آمده است، پیش‌بینی می‌شد که تغییراتی در قیمت بنزین و سهمیه سوخت افراد به زودی اعمال خواهد شد.

ابتدا بحث افزایش قیمت بنزین به میان آمد که مسئولین یکی پس از دیگری گفتند که دولت برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد. پس از آن موضوع کاهش سهمیه ماهانه به میان آمد که در حد شایعه باقی ماند و در نهایت سکوتی عجیب حاکم بر این شایعات شد. اما درنهایت شایعات پیشین تأیید شد و هم‌اینک خبر رسیده که سهمیه سوخت کاهش یافته است. جزئیات خبر را در ادامه نوشته مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: سهمیه بنزین کدام خودروها حذف خواهند شد؟

سهمیه بنزین آزاد و دولتی کاهش یافت

سهمیه بنزین 3000 تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از 150 لیتر به 100 لیتر کاهش یافت.

سهمیه بنزین آزاد و دولتی کاهش یافت

همچنین ذخیره سهمیه بنزین 1500 تومانی که تا پیش از این، 9 ماه و به‌میزان حداکثر 540 لیتر بود، از این پس به 6 ماه و حداکثر 360 لیتر کاهش یافت.

از این‌رو، امکان ذخیره سهمیه‌های بنزین 1500تومانی در کارت‌های سوخت بیش از 360 لیتر وجود ندارد و اگر کارت سوختی، به این میزان سهمیه بنزین 1500 تومانی داشته باشد، سهمیه جدید به این کارت در ماه‌های آتی واریز نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص کاهش سهمیه بنزین چیست؟ آیا مقدمات افزایش قیمت بنزین و کاهش بیشتر سهمیه سوخت ایجاد شده است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر